العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 02-07-2012, 04:48 PM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future
مميز تعمل ايه لو حد خبطك و اكتشفت انه معهوش رخصة

الموضوع باين من عنوانه تعمل ايه لو حد خبطك و اكتشفت انه معهوش رخصة او بمعنى اصح لسة مطلعش رخصة :HAPP Y_~211:
سواء كنت انت اللى غلطان او هوا اللى غلطان وياريت اللى حصله موقف قبل كده يحيكيه

من يفقد ثروة يفقد كثيراً ..
ومن يفقد صديقاً يفقد أكثر ..
ومن يفقد الشجاعة يفقد كل شئ !

http://masrmotors.com/vb/image.php?t...ine=1341151527

تقرير حصرى لمصر موتورز بالصور والتفاصيل عن عربيتى ميتسوبيشى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 مميزات وعيوب
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90862
عذرا لقلة دخولى على المنتدى بسبب الدراسة ادعولى ولو اى حد عايز حاجة يبعتلى و هرد عليه ان شاء الله ادعولى ربنا يوفقنى
قديم 02-07-2012, 04:55 PM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of
افتراضي رد: تعمل ايه لو حد خبطك و اكتشفت انه معهوش رخصة

انا شخصيا مش معترف اني الرخصه هي المقياس للسواق الكويس في بلدنا لاني ياما رخص طلعت بالرشاوي والكوسه فبالتالي اللي هعمله مع اللي معاه رخصه مش هيختلف عن اللي هعمله مع اللي مش معاه رخصه وعامة في حالة لو كنت انا اللي غلطان هنزل طبعا اعرض عليه فلوس حق تصليح العربيه لاني مقتنع بمبدأ من اتلف شيئا فليصلحه ولو هو اللي غلطان هتبقي حسب الموقف نفسه وعلي حسب الشخص اللي خبط العربيه سلوكه محترم ولا شكله قليل الذوق وعلي حسب الخبطه بردو وربنا يكفي الجميع شر الحوادث

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away
قديم 02-07-2012, 05:00 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
نقاش رد: تعمل ايه لو حد خبطك و اكتشفت انه معهوش رخصة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bdo مشاهدة المشاركة

الموضوع باين من عنوانه تعمل ايه لو حد خبطك و اكتشفت انه معهوش رخصة او بمعنى اصح لسة مطلعش رخصة
سواء كنت انت اللى غلطان او هوا اللى غلطان وياريت اللى حصله موقف قبل كده يحيكيه
ربنا يستر على كل الناس
قديم 02-07-2012, 05:11 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

لو اللي خبطني كان معاه رخصة هعمل محضر
لو اللي خبطني معهوش رخصة هعمل فيه محضر برضه
اما لو انا خبطت حد (انا مش هخبط ولا هتخبط لاني معنديش عربية )
بس كده

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 03-07-2012, 01:01 AM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

يا إما تاخد منه ثمن تصليح العربية، يا إما تعمله محضرا طبعا

Mohamed Hussein - journalist