العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 12-06-2012, 05:29 PM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold
افتراضي المالتي فنكشن يارجالة اللوجان

تحية لكل الوجانوية الجمال

المالتي فنكشن عندي فيه حاجة مديقاني من ساعت ما إستلمت العربية ومش عارف هل حصلت مع حد غيري ولا لأ, والعربية بقالها معايا شهرين وماشية 620 كم ...

زرار خفض الصوت إستجابتة تقيلة مقارنة بزرار تعلية الصوت, يعني مثلا عشان أعلى الصوت درجتين, مجرد تكتين خفاف, لاكن عشان أوطيه لازم أضغط أجمد عشان يستجيب وطبعا ممكن متزبطش معايا ويوطى أكتر من درجة لكل تكة.

كنت هطنش, بس فعلا الموضوع معكر متعة إستخدام المالتي فنكشن, وخصوصا وإنى ناوي أركب باركينج سنسور ويمكن وحدات رفع فقولت أعمل طلعة للتوكيل يشوفلى إيه الحكاية قبل ما اركب الحاجات دي ويتلككوللى بضمان الكهربا.

هل فيه حد حصل معاه الموضوع ده؟ ولو حصل هل التوكيل غير الدراع؟ وهل تعتقدو التوكيل هيرضو يغيرو الدراع ولا هيتلككو إنه شغال ومفيش مشكلة؟؟؟؟؟ هو شغال آه بس مش طبيعي والمقارنة بين إستجابة زرار العالى والواطي واضحة جدا.

ولا أصلا الفك والتركيب مش مستحب؟؟؟؟؟؟؟

أرجو الرد من خبراء وملاك الوجان ولكم جزيل الشكر
قديم 13-06-2012, 02:19 AM

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold
افتراضي رد: المالتي فنكشن يارجالة اللوجان

أفهم من كده إن محدش قابلتو المشكلة دي؟؟؟ طب لو حد مكاني يروح يطلب تغييرها ولا بيتلككو ولا إيه ياجدعان؟
قديم 17-06-2012, 09:06 PM
heshamattia2008 heshamattia2008 غير متواجد حالياً

heshamattia2008 is on a distinguished road

انا كمان معايا رينو سانديرو 2012 من شهرين ولاحظت نفس التقل فى المالتى فانكشن عند تقليل مستوى الصوت انما عند تعليه مستوى الصوت بتكون الاستجابه سريعه جدا عند التعليه
قديم 17-06-2012, 09:57 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heshamattia2008 مشاهدة المشاركة

انا كمان معايا رينو سانديرو 2012 من شهرين ولاحظت نفس التقل فى المالتى فانكشن عند تقليل مستوى الصوت انما عند تعليه مستوى الصوت بتكون الاستجابه سريعه جدا عند التعليه
أشكرك على الرد، فيه ناس قالتلي إن مفيش أي فرق بين اﻹتنين، معنى كده إن إللى عندي وعندك مش طبيعي.

أنا ناوي أروح التوكيل خلال أيام وأشوف إيه الحل.
قديم 25-07-2012, 10:40 PM
Dr.Smile Dr.Smile غير متواجد حالياً

Dr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really nice

أنا عندي مفيش المشكلة دي .. والـ Multifunction شغال زي الفل من غير أي مشاكل