العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > عفشة السيارة

عفشة السيارة عفشة السيارة تشمل أنظمة التعليق و التوجيه و نقل طاقة المحرك للعجلات

قديم 22-03-2012, 04:31 PM
الصورة الرمزية lord_diago
lord_diago lord_diago غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

lord_diago will become famous soon enoughlord_diago will become famous soon enough
للاهمية سعر كوبلن الفيرنا ؟؟؟

ارجو الافادة في سعر كوبلن الفيرنا ؟؟؟
قديم 22-03-2012, 04:53 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سعر كوبلن الفيرنا ؟؟؟

اليابانى 350
الكورى 260
الصينى 120
الاسعار تقريبية
قديم 22-03-2012, 05:25 PM

lord_diago will become famous soon enoughlord_diago will become famous soon enough
للاهمية رد: سعر كوبلن الفيرنا ؟؟؟

الموضوع اني وانا بركن العربية امبارح وكاسرالدركسيون للاخر يمين سمعت صوت تكتكة بسيطة جدا من تحت العربية مش عارف ده بقي الكوبلن ولا ايه ولان انا موسوس جدا مع العربية وعلطول ودني معاها مش عارف بقي السبب ايه مع العلم ان العربية عاملة 27 الف كليو بس هل من افادة في الموضوع ده عشان حاسس اني ابتديت اكرة العربية بصراحة
قديم 22-03-2012, 08:35 PM
الصورة الرمزية Vanditta
Vanditta Vanditta غير متواجد حالياً

Vanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lord_diago مشاهدة المشاركة

الموضوع اني وانا بركن العربية امبارح وكاسرالدركسيون للاخر يمين سمعت صوت تكتكة بسيطة جدا من تحت العربية مش عارف ده بقي الكوبلن ولا ايه ولان انا موسوس جدا مع العربية وعلطول ودني معاها مش عارف بقي السبب ايه مع العلم ان العربية عاملة 27 الف كليو بس هل من افادة في الموضوع ده عشان حاسس اني ابتديت اكرة العربية بصراحة
ماظنش 27 الف وتجيب كوبلن اعتقد لسة بدرى خصوصا ان دة الفابريكة بتاعها
الا بقى لو انت مقضيها امريكانى وتخميس
جرب تانى كدة تلف الدركسيون على الاخر يمين اوشمال وتطلع سنة بسيطة وياريت لو تخلى حد يكون واقفلك جنب العربية عشان من برة بتتسمع اكتر لو فى حاجة

وان شاء الله مافيش حاجة تلاقيهم كانو شوية طوب دوست عليهم ولا حاجة
قديم 24-03-2012, 02:06 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Vanditta مشاهدة المشاركة

ماظنش 27 الف وتجيب كوبلن اعتقد لسة بدرى خصوصا ان دة الفابريكة بتاعها
الا بقى لو انت مقضيها امريكانى وتخميس
جرب تانى كدة تلف الدركسيون على الاخر يمين اوشمال وتطلع سنة بسيطة وياريت لو تخلى حد يكون واقفلك جنب العربية عشان من برة بتتسمع اكتر لو فى حاجة

وان شاء الله مافيش حاجة تلاقيهم كانو شوية طوب دوست عليهم ولا حاجة
ياباشا والله لا امريكاني ولا حاجة ده انا قربيت اشيلها من علي الارض عشان ميحصلش في حاجة وانا جربت اكسر الدركسيون مفيش الصوت لكن الصون بسمعة تكتكة لما بدوس فرامل كده وانا بركن فا مش عارف السبب ايه ؟؟