العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 30-01-2012, 03:45 AM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute
افتراضي معروض عليا نوبيرا 2 ومحتار أشترى ولا لأ محتاج رايكم ضرورى

يا جماعة أنا بدور على عربية مستعملة وإستقريت على نوبيرا أوتوماتيك ومعروض عليا 3 عربيات 2 راشين برة مو 2002 و2003 ب 45.5 و 47 والحالة العمة مش قد كده وواحدة 2004 نضيفة جدا راشة جانبين نظافة ب52 قابل للتفاوض البسيط مش عارف محتار وعوز أعرف كده هما غالييم وال2004 بذات لأن هيا عجبانى بس مستغليها أوى

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 30-01-2012, 05:55 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معروض عليا نوبيرا 2 ومحتار أشترى ولا لأ محتاج رايكم ضرورى

سعر مبالغ فيه صراحه ال 2004 اخرها 47000 جنيه ونصيحه اخويه بلاش نوبيرا اوتوماتيك لكثره مشاكلها
قديم 31-01-2012, 05:26 AM
mon7aref mon7aref غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تركيب زجاج سيارات
هواياتي: تصميم المواقع

mon7aref has a spectacular aura aboutmon7aref has a spectacular aura about

بص يا باشا
هي سعرها غالي شويه
و بلاش نوبيرا اتوماتيك
النوبيرا المانوال ملهاش حل
عموما لو فكرت تركب اوتوماتيك في رينج الخمسين الف ده يبقي تشتري بقي اوبل فيكترا احسنلك
قديم 14-02-2012, 01:07 AM
mhopa2440 mhopa2440 غير متواجد حالياً

mhopa2440 is on a distinguished road

أخي العزيز
بصراحة الاسعار اللي بتتكلم عنها دي غالية جدا انت بتقول ان عربيتين منهم رشين برا

انا لسة مشتري نوبيرا 2001 كاملة مانيوال وصلت 42.500 وصرف عليها ألف جنية بس عشان تبقى عارف اي عربية هتشتريها نصيحة مني روح مركز صيانة وظبطها كلها يعني كدا كدا هتصر الالف دا

وكمان لسه شاري لواحد صاحبي من ثلاثة شهور نوبيرا 2004 كاملة اتوماتيك كان سعرها 45.500 ورشه بره نظافه بس مغيرة رفرف يمين قدام ودا مش يعيب اي عربية

درو تاني ان شاء الله هتلاقي بالاسعار دا لو العربية عدت ال45 يبقى تكون موديل عالي 2005 على الاقل وكمان لو وصل معك السعر 47 يبقى تكون فابريكة برده او اغلبها فابريكة بره على الاقل

وربنا يوفقك ان شاء الله هي عربية كويسة بجد
قديم 14-02-2012, 01:17 AM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

والله انا لسه بايع عربيه فوق الممتازه ربنا يبارك للى اخدها منى مش هيصرف عليها جنيه ولو كنت بدرت شوى كنت ادتهالك