العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 28-10-2011, 10:29 PM
الصورة الرمزية Dr. Mostafa El Nazer
Dr. Mostafa El Nazer Dr. Mostafa El Nazer غير متواجد حالياً
من انا؟: لا يصف نفسه غير المغرور .....
التخصص العملى: باحث في الفلك و الأقمار الصناعية
هواياتي: القراءة في جميع المجالات، كتابة القصص القصيرة، قراءة الشعر، جميع أنواع الرياضة البدنية

Dr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to all
للاهمية سؤال عن تغيير التابلوه

يا جماعة انا معايا عربية لانوس 2005 و نفسي أغير التابلوه أو على الأقل أغير العدادات و عايز أركب عدادات ديجيتال للسرعة و الكيلومتر أو زي الفيرنا على الأقل تكون ديجيتال كيلومتر......

هل ده ممكن لأني سمعت كلام متناقض .... ناس قالولي ينفع و ناس قالولي مش هاينفع أصلاً

و انا بحب كل حاجاتي تبقى ديجيتال .... أعمل إيه؟
قديم 28-10-2011, 10:53 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال عن تغيير التابلوه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mangawy مشاهدة المشاركة

يا جماعة انا معايا عربية لانوس 2005 و نفسي أغير التابلوه أو على الأقل أغير العدادات و عايز أركب عدادات ديجيتال للسرعة و الكيلومتر أو زي الفيرنا على الأقل تكون ديجيتال كيلومتر......

هل ده ممكن لأني سمعت كلام متناقض .... ناس قالولي ينفع و ناس قالولي مش هاينفع أصلاً

و انا بحب كل حاجاتي تبقى ديجيتال .... أعمل إيه؟

انا وجهة نظرى المتواضعه
متغيرش التابلوه
حرام عربيه موديل 2005 و تغيره

يعنى نقول يتغير لو عربيه موديل الثمانينات او التسعينات
ماروتى او عربيات قديمه

و فى نفس الوقت ممكن نشوف حل لعداد ديجيتال

بس انا معرفش
شوف حد يفيدك يتعمل ازاى

انا بتكلم بس على التابلوه

تحياتى

: 01FDAB~189::0 1FDAB~189:
قديم 29-10-2011, 01:18 AM
الصورة الرمزية Dr. Mostafa El Nazer
Dr. Mostafa El Nazer Dr. Mostafa El Nazer غير متواجد حالياً
من انا؟: لا يصف نفسه غير المغرور .....
التخصص العملى: باحث في الفلك و الأقمار الصناعية
هواياتي: القراءة في جميع المجالات، كتابة القصص القصيرة، قراءة الشعر، جميع أنواع الرياضة البدنية

Dr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to allDr. Mostafa El Nazer is a name known to all
افتراضي رد: سؤال عن تغيير التابلوه

شكرا يا أخي على النصيحة و شكراً لإهتمامك و مرورك ... جزاك الله خيراً