العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 28-08-2011, 01:52 AM
خالد ابراهيم محمد خالد ابراهيم محمد غير متواجد حالياً

خالد ابراهيم محمد is on a distinguished road
عاجل استفسار بخصوص صوت انذار الار بى لما الابواب بتكون مفتوحة و المفتاح فى الكونتاكت

لو سمحتم يا جماعة انا بس عاوز اسئل هو المفروض لما يكون المفتاح فى الكونتاكت و باب من الابواب بيتفتح بنسمع صوت انذار ولا لأ فى الار بى زى ما بيحصل فى السيراتو و الكروز ؟؟
قديم 28-08-2011, 02:27 AM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all
افتراضي رد: استفسار بخصوص صوت انذار الار بى لما الابواب بتكون مفتوحة و المفتاح فى الكونتاكت

انا بسال نفس السؤال انا معايا فيرنا فيفا وكنت عايز اعمل فيها كدة
قديم 28-08-2011, 02:36 AM
momo333 momo333 غير متواجد حالياً

momo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these parts
افتراضي رد: استفسار بخصوص صوت انذار الار بى لما الابواب بتكون مفتوحة و المفتاح فى الكونتاكت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد ابراهيم محمد مشاهدة المشاركة

لو سمحتم يا جماعة انا بس عاوز اسئل هو المفروض لما يكون المفتاح فى الكونتاكت و باب من الابواب بيتفتح بنسمع صوت انذار ولا لأ فى الار بى زى ما بيحصل فى السيراتو و الكروز ؟؟
انا لما بدور العربية بسمع صوت انذار بتاع حزام الاماااان
انا عايز اعرف هو في صوت انذار بعد 120 و لا لا تقريبا مفيش
قديم 28-08-2011, 04:21 AM
خالد ابراهيم محمد خالد ابراهيم محمد غير متواجد حالياً

خالد ابراهيم محمد is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momo333 مشاهدة المشاركة

انا لما بدور العربية بسمع صوت انذار بتاع حزام الاماااان
انا عايز اعرف هو في صوت انذار بعد 120 و لا لا تقريبا مفيش
انا مش قصدى على صوت انذار الحزام انا قصدى لما المفتاح بيكون فى الكونتاكت و باب السائق يتفتح بيكون فى صوت انذار ولا لأ
قديم 28-08-2011, 12:58 PM
AMRSAID127 AMRSAID127 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشغل طلمبات

AMRSAID127 will become famous soon enough

لا مبيكنش فى صوت