العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > جسم و هيكل السيارة

جسم و هيكل السيارة الموضوعات الخاصة بصيانة جسم و هيكل و زجاج و حليات السيارة

قديم 25-08-2011, 07:05 AM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all
للاهمية طاسات العربية باظت

السلام عليكم

لو سمحت يا جماعة انا معايا فيرنا فيفا والطاسات بتاعة العربية باظت وعايز ارشها بنفسى لانها قشرت وحاولت اجيب جديد بس حد نصحنى وقالى ان الاصلى بتوع العربية مش بيتكسروا بسرعة زى التيين فكنت عايز ارشهم وميقشروش تانى فياريت حد يقولى اعمل ايه
وسؤال تانى معلش هتقل عليكم ازاى اخلى الكاوتش بتاع العربية يلمع ولون البهتان الى فى دة يروح

وشكرا للردود مقدما
قديم 25-08-2011, 12:32 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: طاسات العربية باظت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owner مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

لو سمحت يا جماعة انا معايا فيرنا فيفا والطاسات بتاعة العربية باظت وعايز ارشها بنفسى لانها قشرت وحاولت اجيب جديد بس حد نصحنى وقالى ان الاصلى بتوع العربية مش بيتكسروا بسرعة زى التيين فكنت عايز ارشهم وميقشروش تانى فياريت حد يقولى اعمل ايه

عمتا الكلام بتاع مبيتكسروش ده غير صحيح انا عندي في الفيرنا الاصلي اتكسر وجيبت طقم جديد عمل 55 جنيه 4 طاسات وشكلهم جميل جدا ومش بيقشروا زي القديمه والحمد لله زي الفل

لو هترشهم هتروح عند حد ويرشهملك بالمسدس وممكن تكلفك بتاع 150 جنيه

وسؤال تانى معلش هتقل عليكم ازاى اخلى الكاوتش بتاع العربية يلمع ولون البهتان الى فى دة يروح

في اسبراي بيتباع في السوبر ماركات الكبيرة او اي حد بتاع اكسسوارات عربيات بيترش علي الكاوتش بعد ما يتغسل وبيخليه اكنه لسه جديد

وشكرا للردود مقدما

الشكر لله والرد في الاقتباس
قديم 26-08-2011, 01:49 AM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all

طب هو انا مينفعش اجيب سبراى وارشهم بنفسى ولا اييييه ؟؟؟؟
قديم 14-09-2011, 03:09 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

ينفع طبعا عبوة الاسبراى من 7 الى 12 حسب النوع

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 14-09-2011, 04:28 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

ممكن ترشهم عند بتاع دوكو عشان الاسبراي هيقع بسرعة يا اما تجيب جنوط سبور احسن و تكون اعرض و اكبر و هتديلك شكل جميل و تخلي العربية اثبت علي الطريق

IBIZA