العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 16-08-2011, 11:06 AM
الصورة الرمزية luaai
luaai luaai غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسوم متحركة

luaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud of
افتراضي Black List

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا لاحظت أن بعض الأعضاء بيشتكوا من بعض المحلات أو الصنايعية أو محلات بعينها في الحرفيين او شارع دمشق

فأنا رأيي كالتالي:

كل واحد كان عنده مشكله مع محل معين يدخل يقول اسم المحل واسم الشخص اللي حصلت معاه المشكلة (لأنه ممكن يكون عند صنايعي معين في محل أو ورشة كبيرة)
وايه المشكلة اللي حصلت، ونعمل بيها Black List يشوفه كل الأعضاء ويعرف هو داخل على إيه
عشان نتفادى الغش والاستهبال والتنطيط والتناكة
إيه رأيكوا؟
قديم 16-08-2011, 11:10 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Black List

فكرة رائعة والله

geologist the best
قديم 17-08-2011, 11:34 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

اؤيك بشده
علشان الكل يعرف الجيد من الرديء
قديم 18-08-2011, 11:23 AM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute

انا هابتدى الاول:
1-مركز خدمه الاسبرنزا فى العباسيه ----زفت
قديم 18-08-2011, 01:14 PM
الصورة الرمزية luaai
luaai luaai غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسوم متحركة

luaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud ofluaai has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa92003 مشاهدة المشاركة

انا هابتدى الاول:
1-مركز خدمه الاسبرنزا فى العباسيه ----زفت
أنا كمان بقول عليه كده
علبة الدركسيون عندي كانت بتسرب زيت وأنا مش واخد بالي وعرفت لما لقيت وأنا بحود يمين أو شمال بصوت مزعج جدا ن الدركسيون حتى لو مش كاسر الدركسيون عالآخر
رحت الكويت والبلاد العربية قالولي مش عندنا وكلمولي بتاع المخزن اللي في الفرع بتاع العباسية الطرابيشي وكانت في واحدة بس حجزوهالي
ولما رحت أركبها منتهى قلة الأدب والتعامل الغبي من واحد من المهندسين هناك وبيتوا العربية عندهم وكمان لما ركبوا العلبة لقيت الدركسيون مش مظبوط واكتشفت الكلم ده بعد 4 شهور تقريبا
يعني لما آجي أحود بمين تلاقي العجل بره العربية خالص ولما أحود شمال يخرج حتة صغيرة وعملتها عند بتاع العفشة اللي ورا كنتاكي الروضة في المنيل