العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-06-2011, 12:01 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي تعرف على كورسير

تنشيطا لكرسى الاعتراف اللى من يوم ما اشتركت فى المنتدى وهوة فى التوكيل تقريبا ابو نورة ماعهوش يدفع فاتورة الصيانة بتاعة الكرسى
فحنشطة احنا كاعضاء
يعنى كل كام يوم كدة نجيب عضو غالى علينا ونقررة ونعصرة لغاية لما يجيب اخرة ونعرف كل حاجة عنة من أ-ى وياويلة اللى مش حيرض على استفسارات الاعضاء عنة : 01AD96~139:
اول عضو حنبتدى بية اكيد لازم يكون
فتى المنتدى الاول
صاحب اعلى نسبة مشاركة
صاحب اعلى نسبة انذارات فى المنتدى
صاحب اجمل ههههههههههههههههههههههههه هه
كورسيرررررررررر:018A1D~14 6::018A1D~146 :
تحية كبيرة لاول واحد وافق انة يقعد على الكرسى الجديد وبنا يستر على الكرسى دة ويستحمل وزنة الا لسة علية اقساط
هوة وعدنى انة حيدخل كمان شوية عايزين نعصرة عايز اسئلة كتير

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي

التعديل الأخير تم بواسطة احمد بدر1978 ; 15-06-2011 الساعة 12:12 PM
قديم 15-06-2011, 12:23 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: تعرف على كورسير

ماشي يا عمنا غاوي دايما تسيحلي كدا في المنتدي ماشي يا زعيم بس اي سؤال يخص العربية ولونها مش هرد عليه اللي اوله شرط اخره ايه طره يا معلم خليك مصحصح معايا
قديم 15-06-2011, 12:28 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

لا الحمد كلنا عارفين لون عربيتك واستخدامتها

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 15-06-2011, 12:29 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

احم احم
انا اكيد عايزه اسال بس مش عارفه اسال ايه

ما معني كورسير يعني ليه اخترت الاسم ده يكون ليك
اكيد هرجع تاني محضره اساله كتيييييييييييييير ليك بس اصبر عليا

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 15-06-2011, 12:33 PM
corsair
Guest

الحمد لله ان اول سؤال سهل كدا مع اني كنت مقلق منك بالذات ههههههههههههه كورسير يعني قرصان بس بالعربي الانجليزي والاسم ده حبيته لاني دايما بلاقيه علي علبة الصواريخ الصفرا بتاعت العيد ههههههههههههههههههههههه