العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 02-03-2009, 02:42 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
هل استخدمت الكوسة علشان تطلع رخصة.؟

انا بصراحة منبهر من الى حصل انا كنت نازل مع قريب واحد صحبى علشان يطلع رخصة وهو اساسا ميعرفش شئ عن السواقة وكان معانا عربية سيريون اوتو مش محتاجة سواق بس هو بصراحة كان معاة كوسة خلص الحوار كلة فى نفس اليوم انا ولله بشوف ناس سواقين جامدين وبيطلعوا عينهم...............ptmnl o123per1127 عايزين نعرف بقى مين بلكوسة ومين منغير كوسة منغير كسوف

قديم 02-03-2009, 10:05 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل استخدمت الكوسة علشان تطلع رخصة.؟

من غير كوسة و الحمد لله
بس باعتبر نفسي حالة شاذه من كتر اللقصص اللي بشوفها حواليه

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 02-03-2009, 11:25 AM
whm whm غير متواجد حالياً

whm is on a distinguished road

و الله او كانت هاتمشى من غير كوسة كنت عملتها .... بس للاسف منفعش غير الكوسة ( ابجنى تجدنى )
قديم 02-03-2009, 12:22 PM
amr amr غير متواجد حالياً

amr is on a distinguished road

انا طلعت رخصتى سنة 99 بكوسة و انا كنت بسوق كويس بس ايامبها كان فى تشديد جامد جدا لدرجة انة لن يجتاز الإمتحان الا سائق محترف. حيث ان علامة ال S كان لازم تقود خلالها ذهابا و ايابا بالمرشديرز الجديد بقا ان لجنة الإختبارات كانت حاطة القراطيس مش على حرف ال S و إنما داخلة بكثير مما يجعل من المستحيل عبورها الا لمحترف محظوظ
قديم 03-03-2009, 02:45 AM
الصورة الرمزية ISL@M
ISL@M ISL@M غير متواجد حالياً
من انا؟: Islam Ibrahim
التخصص العملى: Civil engineering
هواياتي: Autos

ISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond repute

ana el 7amdo lelah tala3taha mn 3'er kosa bas fe nafs el wa2t makontsh mesta3gel 3alaiha

kont kol makon fady 2aro7 2a3mel 7aga .. le daraget eny 5alastaha fe 3 weeks 2aw shahr ta2reban :D