العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 15-04-2011, 07:04 PM
SuccessCre8or SuccessCre8or غير متواجد حالياً

SuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to all
افتراضي مهم جداً لمالكي الفيرنا

السلام عليكم...

إنتشرت جداً في الفترة الأخيرة موضوع تعديل إرتفاع العربية عشان متحكش في المطبات و الكلام ده لدرجة اني سمعت ان موديلات 2010 من الفيرنا بتنزل زيرو اعلى من الموديلات الأقدم

و عليه حبيت احذر الجميع من خطورة تعلية العربية لأن كدا بيأثر على توازن العربية في السرعات العالية (قال يعني ناقصة!) و اعتقد بيأثر على الفرامل كمان و خطر جداً ... يا ريت لو عربيتك ارتفاعها طبيعي متسمعش كلام الصنايعية و تركب علايات و الكلام الفاضي ده ... + لو عربيتك كانت طالعة كدا من المصنع زي ما سمعت ..يبقى حاول تقلل ارتفاعها

طبعاً الكلام مش على الفيرنا بس لكن الموضوع انتشر بين العربيات الفيرنا قوي ...

و ربنا يكفيكم شر عربياتكم
قديم 15-04-2011, 08:01 PM
مدام محمد مدام محمد غير متواجد حالياً

مدام محمد is on a distinguished road
افتراضي رد: مهم جداً لمالكي الفيرنا

جزاك الله خيرا
انا لسه مش عندي عربية بس برده استفدت عشان لما ان شاء الله اجيب واحدة
قديم 15-04-2011, 10:43 PM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute

- انا مقتنع تماما ً بكلامك ولكن
- انا لى قصة مع عربية اكسنت 2001 من حوالى 3 سنوات
- وصنايعى وشغال فى غبور قلى اعلى العربية بالرغم من انى كنت مركب مساعدين جديدة
- المهم اقنعنى - بالرغم من انى موسوس حبتين لانى بسافر كثير وطرق وملفات عجيبة - وركبت العليات قدام وورا
- وفعلا ً لم الاحظ اى تغيير فالعربية
قديم 16-04-2011, 11:10 AM
terry.Ahmed terry.Ahmed غير متواجد حالياً

terry.Ahmed will become famous soon enough

متشكرين يا باشا انا فعلا كنت ناوي اركبها بس بعد ما قريت الموضوع اقتنعت وبعدين احنا مش هنفهم اكتر من اللي عاملين العربية يعني لو هما شايفين انها ممكن تتعلي كانوا عالوها قبل ما تنزل مصر وبعدين العربيات كلها كده يعني مش فارقة والعيب مش في العربية العيب في مطبات مصر
قديم 16-04-2011, 01:14 PM
corsair
Guest

هو معروف ان اي لعب في ارتفاع العربية بيفقدها جزء كبير من اتزنها علي الطرق السريعه