العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الامريكية > كرايسلر CHRYSLER

قديم 08-02-2009, 05:46 PM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of
محتاج معلومات عن الكرايسلر نيون مو 2000

ptmnlo123per1127
يا جماعه انا محتاج مساعده انا عايز اعرف معلومات عن العربيه الكرايسلر نيون مو 2000 ال 1600cc يا ريت حد يساعدنى من حيث قطع الغيار وتوافرها و اسعارها و قوه موتور السياره ولو حد مجربها هل ينصح بيها ولا لا
قديم 09-02-2009, 08:03 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج معلومات عن الكرايسلر نيون مو 2000

اولا اهلا بيك يا استاذ محمد فى مصر موتورز

بالنسبة للنيون فانا شخصياً كنت معجب بيها جدا اول مانزلها ابوغالى فى 96-97 وبدأت شوية تنتشر اياميها وتبقى موضة وبعد كده انهارت مبيعاتها تماماً والناس بعدت عنها

عامة كل ماهو امريكى وتحديداً كريسلر متعبة فى صيانتها وقطع غيارها نادرة جداً وبالتالى غالية

العربية تقييماتها فى المواقع الاجنبية مابين متوسط الى سىء وناس تقول كويسة على سعرها (على اعتبار انها رخيصة برة ) وناس تقول سيئة جدا واعطالها كتيرة بالاخص فى الموتور والفتيس بالاضافة لضيق مساحة الصالون الداخلية

بصراحة انا شخصياً منصحش بيها لقلة انتشارها وبالتالى صعوبة صيانتها وندرة قطع الغيار وديه حاجات مهمة جدا فى بلدنا

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 12-02-2009, 09:58 AM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of

الف الف شكر لاهتمام حضرتك يا استاذ ابو نورا وعلى هذا الرد الواضح وانا ايضا سالت عن العربيه دى وفعلا هى ملهاش قطع غيار وصيانتها صعبه فوى بس الحمد الله اهو الواحد بيتعرف وانا بجد مبسوط وفرحان جدا بالمنتدى ده والف شكر مره ثانيه
قديم 12-02-2009, 01:40 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Dahab مشاهدة المشاركة

الف الف شكر لاهتمام حضرتك يا استاذ ابو نورا وعلى هذا الرد الواضح وانا ايضا سالت عن العربيه دى وفعلا هى ملهاش قطع غيار وصيانتها صعبه فوى بس الحمد الله اهو الواحد بيتعرف وانا بجد مبسوط وفرحان جدا بالمنتدى ده والف شكر مره ثانيه
العفو يا استاذ محمد وربنا يوفقك لاختيار الافضل باذن الله

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش