العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 18-12-2010, 08:18 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي بناسبة لالانوس ممكن اعرف انا دلوقتى فى عندى مشكلة مش عارف اى انا ماشى دلوقتى بالعربية على الرابع

بناسبة لالانوس ممكن اعرف انا دلوقتى فى عندى مشكلة مش عارف اى انا ماشى دلوقتى بالعربية على الرابع وعداد الر بى ام جاب لحد 3 باجى ادى الخامس بحس ان العربية فرملت شوية وباجى ادوس بنزين الاقىى صوت الموتور عالى جدا جدا والسحب ضعيف جدا جدا وساعات الخامس يشتغل كويس جدا بس مش عارف دة اى

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 18-12-2010, 08:39 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بناسبة لالانوس ممكن اعرف انا دلوقتى فى عندى مشكلة مش عارف اى انا ماشى دلوقتى بالعربية على الرابع

العربيه عامله كام ألف كم يا أبو حنفى

وهل أنت شارى من سوق العاشر برضه ولا من حد معروف ليك

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 19-12-2010, 02:07 PM

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بناسبة لالانوس ممكن اعرف انا دلوقتى فى عندى مشكلة مش عارف اى انا ماشى دلوقتى بالعربية على الرابع

عاملة 119 الف كيلو وشريها من واحد معرفة من جنبنا

فليقل خيرا او ليصمت
قديم 19-12-2010, 02:47 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

انا ماشى دلوقتى بالعربية على الرابع وعداد الر بى ام جاب لحد 3 باجى ادى الخامس بحس ان العربية فرملت شوية وباجى ادوس بنزين الاقىى صوت الموتور عالى جدا جدا والسحب ضعيف جدا جدا وساعات الخامس يشتغل كويس جدا بس مش عارف دة اى
يعنى السحب لحد الرابع تمام

وبتوصل للرابع بسرعة كام كيلو مترا فى الساعه على عداد الكيلومترات ...........؟

والمشكله بتقابلك بس فى سحب السياره بالخامس

بتلاقى الموتور صوته عالى ويجعرومفيش سحب كويس لما تكون على الخامس

_________________________ _

ياريت توضح تعليقك على كلماتى

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 19-12-2010, 04:25 PM

تمام يا بشمهندس بضط وانا بحاول ازود فى الرابع علشان الموضوع دة يعنى بكون على 80 او 90 علشان احاول اشوف العيب فين بس يا بشمهندس هى مش بتعمل كدة دايما وانا روحت بنزينة ورفعتها علشان زيت الفتيس لقيتة تمام

فليقل خيرا او ليصمت