العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 06-12-2010, 10:31 PM
الصورة الرمزية abdo verna
abdo verna abdo verna غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: قيادة الييارات

abdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really nice
افتراضي استفسار

السلام عليكم
انا يا جماعة كنت عايز اجيب تيل فرامل امامي ودورت عليه ومش لاقيه وعاوز اعرف سعره بالضبط ولو حد يعرف محل ورقم تيليفون يقولي عليه انا ساكن في الهرم والتيل الخلفي برضه كنت عايز اعرف سعره وطبعا الاصلي بتاع هيونداي
عشان في تيل تاني بيتباع ب40 جنيه كوري بس الصنايعي قالي بتاع الفيرنا الاصلي افضل لانه مصنوع كله من الفحم اما الكوري اللي سبق ذكره خليط من الفحم ومواد اخرى وشكرااا
قديم 06-12-2010, 11:07 PM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار

بص خلينا نعترف ان فرامل الفيرنا وبمعنى ادق منظومه الفرامل فى الفيرنا مش مظبوطه والكلام ده بناء على التجربه والله
انا عربيتى تاكسى وغيرت حوالى 10 مرات تيل فرامل وقريب هغير الطنابير بطنابير اكسنت

انا على طول بغير جولد ب40 جنيه وتيل محترم والله وهو احسن الوحشين ومتجيبش غيره
مره غيرت نوع اسمه هاى كيو وكان ب35 جنيه بدا يصفر من تانى اسبوع وغيرته بعديها ب20 يوم لان مستحملتش
صفاره الفرامل بتبقى فى قلبى مش فى الطنبوره
المهم اتوكل على الله وجيب جولد هتعمل بيه 20000 مرتاح
وسيبك من الاصلى والكلام الفارغ هتكلف نفسك 300 جنيه على الفاضى وهتغيره برضه بعد 20000 كيلو
قديم 07-12-2010, 10:32 AM

abdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really nice

شكرا لردك
بس مال الكلام ده باللي انا طالبه ومنظومة ايه اللي مش مضبوطة هي مكنة صيني
وبعدين اكيد الاصلي افضل من جولد وسبق ووضحت وعلى العموم شكرا
قديم 09-12-2010, 08:23 AM

الحمد لله اشتريت التيل الامامي 165 جنيه الاصلي طبعا وخلاص ركبته بنفسي والحمد لله ورجلشت على الفرامل الخلفية وكده الفرامل اصبحت افضل من الاول لان التيل المامي كان مستهلك
وشكرا للردود الكتيرة اويييييييييي
قديم 09-12-2010, 09:59 AM
h_haitham h_haitham غير متواجد حالياً

h_haitham is a jewel in the roughh_haitham is a jewel in the roughh_haitham is a jewel in the roughh_haitham is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سويلم مشاهدة المشاركة

بص خلينا نعترف ان فرامل الفيرنا وبمعنى ادق منظومه الفرامل فى الفيرنا مش مظبوطه والكلام ده بناء على التجربه والله
انا عربيتى تاكسى وغيرت حوالى 10 مرات تيل فرامل وقريب هغير الطنابير بطنابير اكسنت

انا على طول بغير جولد ب40 جنيه وتيل محترم والله وهو احسن الوحشين ومتجيبش غيره
مره غيرت نوع اسمه هاى كيو وكان ب35 جنيه بدا يصفر من تانى اسبوع وغيرته بعديها ب20 يوم لان مستحملتش
صفاره الفرامل بتبقى فى قلبى مش فى الطنبوره
المهم اتوكل على الله وجيب جولد هتعمل بيه 20000 مرتاح
وسيبك من الاصلى والكلام الفارغ هتكلف نفسك 300 جنيه على الفاضى وهتغيره برضه بعد 20000 كيلو
كلام صحيح انا كنت دايخ على نوع تيل كويس وجربت كذا نوع ولكن تيل جولد احسن تيل فى السوق مع العلم بان عربيتى اتوماتيك يعنى اهم شيى الفرامل والتيل متوفر عند محل منير لقطع الغيار فى اول فيصل وشكرا