العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 27-07-2010, 07:08 PM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
افتراضي يا جماعة حد عنده أو يعرف RENAULT 18 عايز مساعدة ارجوكم

أنا عندى عربية RENAULT 18 موديل 1979 أنا عارف أن العربية نادرة جدا وكذلك قطع الغيار بس أنا عايز مساعدة
العربية حلوة وشكلها حلو بس نفسى الاقى واحد عنده نفس العربية و نفس الموديل لبعض الاستفسارات

وشكرا
قديم 28-07-2010, 03:22 PM

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعة حد عنده أو يعرف RENAULT 18 عايز مساعدة ارجوكم

مفيش حد عارف العربية ؟؟؟ على العموم دى فيديوهات عن العربية RENAULT 18 .....
و ارجو المشاهدة و التقييم ......... وشكرا

That is My Renault

قديم 29-07-2010, 02:55 AM
الصورة الرمزية eygptphoto
eygptphoto eygptphoto غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله الفقير الذليل له ( غفر الله لنا و لكم )
التخصص العملى: مدير تصوير
هواياتي: القراءة - التصوير - السفر

eygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond repute

ياباشا تسلم ايدك على الفيدوهات ... الرينو 18 عربية محترمة جدا و فى منها حالات شاذة حتى الان و مش نادرة اوى كده بس هى قليلة شوية و عربية ثباتها حلو جدا و الغريب كمان ان العربية فى منها مكيف و اداءه 10/10 و ربنا يباركلك فيها ولو اى استفسارات آمرنى ...( الامر لله طبعا )
مالك سابق رينو 9

أمحو ذنوبك في خلال دقيقتين
http://www.shbab1.com/2minutes.htm

قديم 29-07-2010, 08:13 PM

ربنا يكرمك يا eygptphoto ......انا نفسى أسال أولا على مراكز بيع قطع الغيار تكون قريبة من أسيوط ؟؟ و عندى أستفسار بخصوص العربية كميكانيكة و كهرباء و كان نفسى ألاقى واحد أستخدم العربية قبل كده ...... على العموم مشكور يا ريس على ردك و قولى لو جربت العربية دى قبل كده أو تعرف واحد جربها ؟؟؟ .... و شكرا يا باشا

That is My Renault

قديم 30-07-2010, 04:31 AM
الصورة الرمزية eygptphoto
eygptphoto eygptphoto غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله الفقير الذليل له ( غفر الله لنا و لكم )
التخصص العملى: مدير تصوير
هواياتي: القراءة - التصوير - السفر

eygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond repute

قريبة من اسيوط ما اوعدكش لأن اغلب العربيات القديمة زى الرينو 9 و الرينو 18 و ال21 و ال11 و كده بيبقوا قطع غيارهم موجودة فى اماكن فى القاهرة بحيث انها مدينة تجارية و ممكن اسكندرية لكن الصعيد بيبقو 1/100 من القاهرة لو تقدر تيجى بيها القاهرة ادلك على اللى انتا عاوزه

أمحو ذنوبك في خلال دقيقتين
http://www.shbab1.com/2minutes.htm