العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 12-07-2010, 08:32 PM
TELEBK TELEBK غير متواجد حالياً
التخصص العملى: دكتور جامعي

TELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to behold
افتراضي صور من بلدي - الأقصر

أنا من هواه التصوير ، وكنت في الأقصر وصورت شوية صور للأماكن التاريخية فيها وأحب أعرض مجموعة منها عليكم ، وياريت تقولولي رأيكم بصراحة .
د / خالد
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 100_0129.jpg‏ (84.1 كيلوبايت, المشاهدات 4)
نوع الملف: jpg 100_0130.jpg‏ (66.5 كيلوبايت, المشاهدات 6)
نوع الملف: jpg 100_0151.jpg‏ (74.3 كيلوبايت, المشاهدات 3)

د / خالد طلب
قديم 12-07-2010, 08:43 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: صور من بلدي - الأقصر

الله عليك يا دكتور خالد استاذ من يومك مدينة جميلة جدا وكان نفسي اروحها بس الواحد مش عارف يروح حتي يجيب بق ميه يشربه من وجع الدماغ اللي بيشوفه في الشغل
قديم 12-07-2010, 08:46 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

انا رحت الاقصر مرة واحدة فى حياتى من حوالى 15 سنة مش حنساها ابد فعلا
تسلم ايدك على الصور

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 12-07-2010, 08:57 PM

TELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الله عليك يا دكتور خالد استاذ من يومك مدينة جميلة جدا وكان نفسي اروحها بس الواحد مش عارف يروح حتي يجيب بق ميه يشربه من وجع الدماغ اللي بيشوفه في الشغل
ولا يهمك يا هندزه ، الميه تيجي لحد عندك ، والمدينة بمعالمها التاريخية كلها تقريبا أنا مصورها ممكن أعرضها لك شوية بشوية ، علشان تشوف جمال بلدنا ونشوفها بعين فنان وده إللي بقولة للطلبة عندي في الكلية ، ونشجع برضة السياحة الداخلية .
د / خالد

د / خالد طلب
قديم 12-07-2010, 09:00 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

انا رحت الاقصر مرة واحدة فى حياتى من حوالى 15 سنة مش حنساها ابد فعلا
تسلم ايدك على الصور
ربنا يخليك علي المجاملة الرقيقة ديه ، وده مش غريب عليك ياأبو حميد ، ويارب تكون الصور عجبتك فعلا ، والمدينة دلوقتي إتغيرت كتير عن زمان ، إحلوت أوي ، والنظافة فيها هايلة ، كلها جميلة أووووووووووووووي، تستاهل إنها تتزار .
د / خالد

د / خالد طلب