العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 09-03-2010, 01:15 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
حد يواسيني ... منتهي الإستهتار

حد يواسيني والله زعلان جدا ... عربيتي السيراتو الجديده إتخبطت ... الموضوع حصل يوم السبت عندنا في العبور وأنا رايح الشغل عديت علي الصيدلية عشان أجيب حاجه للصداع .... الشوارع فاضيه والجو جميل وكانت الساعة تقريبا 9صباحا ... ركنت عدل بحزا الرصيف ودخلت الصيدلية في الجانب الأخر من سنتر عندنا في العبور إسمه سنتر الياسمين .... المهم بعد عشر دقايق رجعت لاقيت الكشاف اليمين الامامي مغدغ والإكصدام الامام من ناحية اليمين مكسور هو وقربة غسيل الزجاج وكبوت العربية مطبق من الناحية اليمين وطالع فوق البربريز من جهة اليمين .... انا صعقت لما شوفت الموقف ده ... ولاقيت الراجل بتاع الفرن الأفرنجي بيقولي الموتسيكل إللي خبطلك العربية جري من هنا إلحقه ...... قلت طب ها لحقه إزاي ... من غير عربية .... طب خدت نمره قالي ملحقتش ..... حد يواسيني بجد متضايق من فوضي الشوارع وقلة الضمير وماليش نفس خالص ( أنا مش معترض علي قدر الله فإنه لا يغني حذر من قدر ) بس إتلاف أموال الناس بقي سهل جدا الأيام دي ... ها أقول إيه حسبنا الله ونعم الوكيل ptmnlo123per172

قديم 09-03-2010, 01:27 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يواسيني ... منتهي الإستهتار

لا حول ولا قوة الا بالله
معلهش ربنا ربنا يعوض عليك يا رب
و الحمد لله انها جت فى العربية ,, الفلوس متعوضة بإذن الله

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 09-03-2010, 01:28 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

حد يواسيني والله زعلان جدا ... عربيتي السيراتو الجديده إتخبطت ... الموضوع حصل يوم السبت عندنا في العبور وأنا رايح الشغل عديت علي الصيدلية عشان أجيب حاجه للصداع .... الشوارع فاضيه والجو جميل وكانت الساعة تقريبا 9صباحا ... ركنت عدل بحزا الرصيف ودخلت الصيدلية في الجانب الأخر من سنتر عندنا في العبور إسمه سنتر الياسمين .... المهم بعد عشر دقايق رجعت لاقيت الكشاف اليمين الامامي مغدغ والإكصدام الامام من ناحية اليمين مكسور هو وقربة غسيل الزجاج وكبوت العربية مطبق من الناحية اليمين وطالع فوق البربريز من جهة اليمين .... انا صعقت لما شوفت الموقف ده ... ولاقيت الراجل بتاع الفرن الأفرنجي بيقولي الموتسيكل إللي خبطلك العربية جري من هنا إلحقه ...... قلت طب ها لحقه إزاي ... من غير عربية .... طب خدت نمره قالي ملحقتش ..... حد يواسيني بجد متضايق من فوضي الشوارع وقلة الضمير وماليش نفس خالص ( أنا مش معترض علي قدر الله فإنه لا يغني حذر من قدر ) بس إتلاف أموال الناس بقي سهل جدا الأيام دي ... ها أقول إيه حسبنا الله ونعم الوكيل ptmnlo123per172
قدر الله وما شاء فعل متزعلش نفسك هى اى عربيه جديده لازم تتخبط بس انت ونصيبك بقى مابين حكه لغايه خبطه كبيره
انما معلش انا عندى سؤال مهم هى كل الخساير دى عشان موتوسيكل خبطها؟؟؟؟؟ptmnlo123per144

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 09-03-2010, 01:32 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

قدر الله وماشاء فعل
أنا معاك فى أن فوضى الشوارع وصلت الى حد مش موجود فى أى دولة آخرى، وليس لنا الا أن نقول فرج الله قريب انشاء الله
قديم 09-03-2010, 01:33 PM
مورو مورو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مترجم

مورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to behold

"لتبلون فى أموالكم وانفسكم "صدق الله العظيم , ودا طبعا بلاء فلتصبر ولتحتسب -"ما اصاب من مصيبه فى الأرض ولا فى انفسكم الا فى كتاب من قبل ان نبراها ان ذلك على الله يسير لكى لا تأسوا على ما فاتكم ولا تفرحوا بما ءاتكم والله لايحب كل مختال فخور"صدق الله العظيم -فالحمد لله ان المصيبه جت فى الحديد اللى يمكن تعويضه وانها مجتش فى النفس -وربنا يعوضك خير ان شاء الله