العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 12-10-2009, 06:28 PM
الصورة الرمزية omnya
omnya omnya غير متواجد حالياً

omnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond repute
الجواز والعربيات والعيشه واللى عايشينها :)

ربنا يبشرك بالخير انتي بقالك 5 شهور يبقي شكلي هاحصلك

و الله انا شايفه اني ممكن اغير اتجهاتي يعني بقول ادور علي عريس احسن علي الاقل هايبقي عمره الافتراضي اطول من العربيه
قديم 12-10-2009, 07:04 PM
fatafet21 fatafet21 غير متواجد حالياً

fatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to all
افتراضي رد: عايزة نصيحه وبصراحه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omnya مشاهدة المشاركة

و الله انا شايفه اني ممكن اغير اتجهاتي يعني بقول ادور علي عريس احسن علي الاقل هايبقي عمره الافتراضي اطول من العربيه

اه والله يا امنية من اللي شوفتة دوري علي عريس اسهل علي الاقل مش هاتتعبي بقي راشش جوة ولا بره العفشة ناشفة وسحبة اية و تكيفه معرفش لية و حاجات كده واشي سمسار يفسح وميكانيكي يمرجح و حاجة اخر جمال

متفتكريش ان العمر الافتراضي الطويل للعريس ده راحة ده كلة يا بنتي علي حسابك

عموما ربنا يوفقك عروسة او سواقة ( مش تاكسي طبعا)

قديم 12-10-2009, 07:41 PM
الصورة الرمزية omnya
omnya omnya غير متواجد حالياً

omnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fatafet21 مشاهدة المشاركة

اه والله يا امنية من اللي شوفتة دوري علي عريس اسهل علي الاقل مش هاتتعبي بقي راشش جوة ولا بره العفشة ناشفة وسحبة اية و تكيفه معرفش لية و حاجات كده واشي سمسار يفسح وميكانيكي يمرجح و حاجة اخر جمال

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
بصي هما العرسان بيفسحو و بيمرجحو برده (ايام الخطوبه بس ) و بيفسحو و بيمرجحو برده بعد الجواز بس مع الاختلافيات البسيطه في المبدأptmnlo123per154

مرسي ليكي يا فتافيت و ربنا يوفقك انتي كمان و يهون علي اللي جي ptmnlo123per172
قديم 12-10-2009, 10:33 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

لا عرسان اليومين دول برضه ممكن تلاقي فيهم اللي بيودع و عمره الافتراضي قصير ابقي خدي بالك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fatafet21 مشاهدة المشاركة

العمر الافتراضي الطويل مش راحه ليه بقي يا ست فتافيتptmnlo123per111
بقي كددده ماااااااااااااااااشي
اد كده بتكرهوا الرجاله
يا ساااااااااااااااااااتر ptmnlo123per122
عاوزين تموتوا العريس بدري
امال مين يغسل المواعين

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
بصي هما العرسان بيفسحو و بيمرجحو برده (ايام الخطوبه بس ) و بيفسحو و بيمرجحو برده بعد الجواز بس مع الاختلافيات البسيطه في المبدأptmnlo123per154

مرسي ليكي يا فتافيت و ربنا يوفقك انتي كمان و يهون علي اللي جي ptmnlo123per172
و برضه البنات في الخطوبه بيفسحوا و يمرجحوا
و بعد الجواز بقي الوش التاني بيظهر ptmnlo123per1106

حـازم خـضـر

قديم 12-10-2009, 10:34 PM
الصورة الرمزية king mimo20
king mimo20 king mimo20 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد طلعت سليمان
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: البحث والاطلاع ولعب كرة القدم

king mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond repute
رد: عايزة نصيحه وبصراحه

خليكى فى العريس بس لازم يكون من التوكيل وعلية ضمان كمان ptmnlo123per178احسن تليقية بعد كدة باظ ولا حاجة ولازم يكون على الاقل 2000 سى سى محدش يزعل انا بهزر والله وتانى انا اسف ptmnlo123per140:03895E~17 0:ptmnlo123per11 16

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من اهم مواضيعى

مصر بلد الوحوش
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...E1%E6%CD%E6%D4

حصرى لمصر موتورز تقرير عن هوندا بايلوت 2010

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17013

صور مضحكة من مصر !!!!!
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=24756

لا اله الا الله محمد رسول الله