العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 02-10-2014, 03:46 PM
وائل عبد العزيز وائل عبد العزيز غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق السفارى الاول
التخصص العملى: تاجر كاوتش
هواياتي: السفارى والصيد

وائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to all
تقرير شوية صنايعية من الاخر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
بعد ما عملت السخونة والحمد لله كان فاضل عندى العفشة فقلت لازم اوديها القاهرة تتظبط وبالمرة اجرب العربية هى المسافة ما بين الواحات البحرية والقاهرة حوالى 365 كم
المهم انا اشتغلت عند حوالى 5 صنايعية ودانى عندهم واحد صاحبى بس بامانة صنايعية من الاخر
اول واحد فيهم الاسطى شريف الميكانيكى دا فى شارع البحر الاعظم بس بصراحة ميكانيكى من الاخر واسعارة حنينة جدا ظبط لى جوان غطا التاكيهات والعربية كانت خالفة تقسيمة ظبطها والحمد لله
بعد كدة روحت عند بتاع العفشة الاسطى احمد عز فى الخانكة بعد القلج بشوية بس والله ما يتخيرش عن الاسطى شريف راجل ذوق جدا وحنين فى اسعارة والاهم من كدا عندة ضمير والصنايعية اللى عندة تمام التمام
بعد كدا روحت عند بتاع الكبالن بس دا للاسف ما اعرفش اسمة لانى ما رحتلوش بنفسى انا خليت الاسطى شريف فكهم وبعتهم مع اخويا بس لو حد محتاج يروح لة انا عارف العنوان كويس
بعد كدا روحت اجيب المرايات لاقيتهم عاملين 190 جنية فلقيت واحد اسمة الاسطى هشام بيصلح مرايات فى شارع نجيب الريحانى وشغلة جميل جدا
وطبعا طالما اتكلمنا عن الصنايعية الشطار لازم نتكلم عن تجار قطع الغيار اللى عندهم ضمير وطبعا على رأسهم ميدو سوزوكى اللى فى احمد حلمى ناس معاملتهم زى الفل
وعندهم خصومات وارخص من التوفيقية كتير
اى حد محتاج عناوين الصنايعية او ارقام تليفوناتهم انا اخدت منهم كروت علشان لو اى حد فى المنتدى احتاجهم
قديم 02-10-2014, 06:27 PM

وائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to all
افتراضي رد: شوية صنايعية من الاخر

للدرجة دى الموضوع مش مفيد كل المشاهدات دى ولا حتى حد رد بكلمة
قديم 02-10-2014, 06:39 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

لاياأستاذ وائل الموضوع جميل ومهم جداً خصوصاً لأهل القاهرة والجيزة والقليوبية واى حد هيضطلع على الموضوع الرائع ده وربنا يكرمك على النصيحة والتجربة الى مبخلتش بيها على حد ويجعله فى ميزان حسناتك حضرتك إنسان محترم ومواضيعك شيقه وكل سنه وحضرتك طيب انت وكل احبابك وعيد سعيد عليكم جميعاً

قديم 02-10-2014, 07:47 PM

وانت بالصحة والسلامة يا استاذ ايمن بس لانى استفدت من المنتدى هنا حبيت افيد باى شئ اقدر علية
قديم 08-10-2014, 01:52 PM
amro_ahameed amro_ahameed غير متواجد حالياً

amro_ahameed is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل عبد العزيز مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
بعد ما عملت السخونة والحمد لله كان فاضل عندى العفشة فقلت لازم اوديها القاهرة تتظبط وبالمرة اجرب العربية هى المسافة ما بين الواحات البحرية والقاهرة حوالى 365 كم
المهم انا اشتغلت عند حوالى 5 صنايعية ودانى عندهم واحد صاحبى بس بامانة صنايعية من الاخر
اول واحد فيهم الاسطى شريف الميكانيكى دا فى شارع البحر الاعظم بس بصراحة ميكانيكى من الاخر واسعارة حنينة جدا ظبط لى جوان غطا التاكيهات والعربية كانت خالفة تقسيمة ظبطها والحمد لله
بعد كدة روحت عند بتاع العفشة الاسطى احمد عز فى الخانكة بعد القلج بشوية بس والله ما يتخيرش عن الاسطى شريف راجل ذوق جدا وحنين فى اسعارة والاهم من كدا عندة ضمير والصنايعية اللى عندة تمام التمام
بعد كدا روحت عند بتاع الكبالن بس دا للاسف ما اعرفش اسمة لانى ما رحتلوش بنفسى انا خليت الاسطى شريف فكهم وبعتهم مع اخويا بس لو حد محتاج يروح لة انا عارف العنوان كويس
بعد كدا روحت اجيب المرايات لاقيتهم عاملين 190 جنية فلقيت واحد اسمة الاسطى هشام بيصلح مرايات فى شارع نجيب الريحانى وشغلة جميل جدا
وطبعا طالما اتكلمنا عن الصنايعية الشطار لازم نتكلم عن تجار قطع الغيار اللى عندهم ضمير وطبعا على رأسهم ميدو سوزوكى اللى فى احمد حلمى ناس معاملتهم زى الفل
وعندهم خصومات وارخص من التوفيقية كتير
اى حد محتاج عناوين الصنايعية او ارقام تليفوناتهم انا اخدت منهم كروت علشان لو اى حد فى المنتدى احتاجهم
مبروك عليك الاصلاحات يا باشا، وربنا يبارك لك في العربية، سؤالي بالنسبة للمرايات، كان فيهم اية بالظبط، ومكان وتليفون الاسطي هشام؟ وخد مصنعية كام؟
وبارك الله فيك