العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 10-02-2013, 03:08 AM
shehataeltahan shehataeltahan غير متواجد حالياً

shehataeltahan is on a distinguished road
افتراضي صيانة خارج التوكيل اروح لمين؟؟؟؟

بعد اذن حضراتكم لو عاوز اعمل صيانة للسيارة a5165 لانى عاوز احافظ على العربية وفى نفس الوقت التوكيل ناااااااااااار
مع العلم انا من الاسكندرية وشكرا
قديم 10-02-2013, 08:59 PM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صيانة خارج التوكيل اروح لمين؟؟؟؟

الحاج حودة فى بحرى شارع حسنى و بقش اول الشارع فى محل قطع غيار اسمه هشام من عند البحر كده.وللعلم هو شغال فى التوكيل و عنده جهاز كشف الأعطال

يا رب انصر مصر و لم شمل المصريين
قديم 12-02-2013, 01:56 AM
shehataeltahan shehataeltahan غير متواجد حالياً

shehataeltahan is on a distinguished road

شكرا اخى الفاضل بس رجاء لو تعرف حد قريب شويه علشان انا ساكن بجوار الطريق الزراعى قبل مدخل ابيس
قديم 12-02-2013, 07:26 PM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

والله يا باشا انا سمعت ان فيه و احد كويس فى شارع 45 العصافرة و كان فيه و احد برضوه فى محرم بك ش قنال السويس عند امبروزو كده بس معرفش التفاصيل

يا رب انصر مصر و لم شمل المصريين
قديم 17-02-2013, 04:02 PM
Muhammad.Mojahed Muhammad.Mojahed غير متواجد حالياً

Muhammad.Mojahed is on a distinguished road

إيه رأيك في الإسبرانزا هي ولا أجيب شاهين ، أصل أنا قدامي واخدة 2006 ب 32000 ، وكنت عايز أشتري شاهين أصلا ، بس الإسبرانزا غرتني شاوية بصراحة :D