العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > المنتدى التعليمى والمكتبة الفنية

المنتدى التعليمى والمكتبة الفنية كتب وشروحات ومقالات تعليمية عن كل فروع هندسة وميكانيكا السيارات

قديم 12-12-2012, 02:05 PM
ِِAyman ِِAyman غير متواجد حالياً

ِِAyman is on a distinguished road
طلب سؤال عن تركيب الزجاج الكهرباء و السنتر

أرجو من الساده الخبراء المساعدة في شرح طريقة تركيب الزجاج الكهرباء لأني والحمد لله بدأت اشتغل في العربية بيدي و الفضل يرجع للصنايعيه اللي غلبوني و طلعوا عنيا و للأخوه هنا في المنتدى ولو ان دي اول مشاركة ليا بس انا دايما كنت بدور على الحاجة اللي عاوزهه و مكنتش بحتاج اعمل مشاركه الا ان المره دي انا معرفتش اوصل لحاجه. انا عندي اونو و عاوز اركب لها زجاج كهربا ووحدة رفع و ان شاء الله سنترلوك اذا تيسر.
قديم 13-12-2012, 12:50 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال عن تركيب الزجاج الكهرباء و السنتر

يا استاز أيمن انا قولتلك قبل كده هتلاقى السنتر بتاع غريب التايوانى
وجهاز الإنذار السباى SPY تمنه بيبدأ من 180 جنيه

ومكن الإزاز اليابانى إستيراد موجود في شارع زكى في التوفيقية برمسيس واسأل على الإنذار والسنتر هناك
ماتنساش زراير الإزاز هناك استيراد برضو ومهم اوى يركب المكن على كتاوت خارجى عشان مايحرقش المفتاح

قديم 13-12-2012, 12:57 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

قديم 16-12-2012, 11:03 PM
AymanFouad AymanFouad غير متواجد حالياً

AymanFouad is on a distinguished road

شكرا يا هشام باشا يا كبير على مرورك الكريم وعلى باقة الورد الجميله بس انا كان قصدي اعرف طريقة التركيب اذاي عشان انا لما سالت الصنايعيه لاقيت كل واحد بكلام و كل واحد بسعر اللي يقوللي 1200 جنيه الاربع بيبان و اللي يقوللي 600 وطبعا كله بيقولك مكن ياباني و الماني عشان كده انا كنت عاوز اعرف اركبه اذاي وبعدين اجيب المكن اللي يعجبني واركبه.
قديم 18-12-2012, 06:55 PM
AymanFouad AymanFouad غير متواجد حالياً

AymanFouad is on a distinguished road

ياريت حد يرد علي يا جماعه انا فعلا محتاج خبرتكم