العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 19-11-2012, 05:49 PM
foooooox foooooox غير متواجد حالياً

foooooox is on a distinguished road
افتراضي لانسر كريستالة موديل 98 لسه جيبها من يومين..بس في مشكلة إنها بتحك في المطبات

عربيتي لانسر كريستالة موديل 98 لسه جيبها من يومين..بس في مشكلة إنها بتحك في المطبات وأنا مركب معايا 3 أفراد..هل في حل للكلام ده لأنه قلقني..ومش عارف الحكة صوتها عالي مش عارف بتحك في ايه بالظبط..وهل أنزل بيها لحد ما أعمل الحوار ده ولا في خطورة إني أسبها كدة..أرجوكم أرجو الرد ولكم جزيل الشكر

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 28-12-2012 الساعة 02:31 PM سبب آخر: توضيح العنوان
قديم 19-11-2012, 06:54 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ضرررررروي حد يرد عليا..لو سمحتم

لا لازم ترفع العربيه فى البنزينه وتطمن على علب الشاسيه والشكمان
وبعدين مفيش عربيه فى مصر بقت بتاخد المطبات بوشها لازم تاخد المطب بالجنب
وممكن تحط علايات فوق السوست بتاع المساعدين بس دا مش حلو لو بتحب الجرى والغرز عشان الثبات

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 28-12-2012, 07:30 AM
mijodian mijodian غير متواجد حالياً

mijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud of
افتراضي رد: ضرررررروي حد يرد عليا..لو سمحتم

السلام عليكم
انا معايا لانسر بطه وهي اوطي من العربيه بتاعتك كمان
لكن انا حليتها بسهولة جدا
فيه حاجه اسمها صدادات بتتحط في المساعد بتعليه ومش بتاثر علي ثبات انا بجري لحد 140 ولا فيه هزة في العربية وثابته الحمد لله
فيه كمان شيء مهم جدا متركبش 3 وزن تقيل في العربيه انت معاك لانسر كريستاله مش باجيروووووووو حاول تختار اللي تركبه هههههههههههه عارف انها صعبه بس حاول يعني لكن حل انك ترفع العربيه ده انا مش محبذه نهائي لان ده هيبوظلك الثبات والسرعه وهتحس بالمطبات + انك ممكن مع مطب جامد تكسر العفشة .. مبروك عليك العربية
قديم 05-01-2013, 02:50 AM
minoeyes minoeyes غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد أمين
التخصص العملى: طبيب بيطرى
هواياتي: القراءه

minoeyes has a spectacular aura aboutminoeyes has a spectacular aura aboutminoeyes has a spectacular aura about
افتراضي رد: لانسر كريستالة موديل 98 لسه جيبها من يومين..بس في مشكلة إنها بتحك في المطبات

غير اليايات اللى على المساعدين الخلفيين
ب 2 ياى بومه 11 عقله
هتفرق معاك فى الحك ومش هترفع العربيه اوى ومش هتاثر على حاجه
الجوز بتركيبهم حوالى 300 جنيه بس تلاقيهم لانهم فى محلات الاستيراد مبيحبوش يبيعوهم لوحدهم
وبلاش تعلى المساعدين خالص لانهم هينتهوا ويضربوا
اسمع النصيحه وادعى لى
وعرفنى عملت ايه

يوما ما لن اكون بينكم هنا
حين اموت
سيموت معى
حلمى وضحكتى
بكائى وصرختى
وطلتى
وكل شئ
وسيبكى من يحبنى ويضحك من يكرهنى
فتذكروا انى احببتكم فقط