العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 22-02-2010, 01:24 PM
الصورة الرمزية dr_3eshoo
dr_3eshoo dr_3eshoo غير متواجد حالياً

dr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النيوسيراتو سياره جيده جدآ !

اي عربيه تتطلع على الطريق الزراعي بالوصف الي حضرتك وصفته تبقى عربيه محترمه و تستحق التقدير و هاشتريها بأزن الله من غير ماتشيل زنبي
على فكره بابا برضه من سن الدكتور بولبولان شباب في التلاتينات و بيجري بس بابا بحكم شغله كدكتور نسا بيطير 150 و 160 و عادي و بيشغل في الاول قران و بعدين اغاني في مره افتكر اتصل بيا من دمياط ليله امتحان الفيسسيولوجي و طلبت معاه يجي يزاكرلي جالي في ساعتين من الطريق الزراعي تقولي ازاي اقولك ماعرفش و بفضله جبت امتياز في الماده دي
طبعا بابا بيحب اليسا قوي و يقولي شغلهالي هههههههههههه
و طبعا حاطتتله شويه ترانسات تيستو عجب حاول تجربها يا دكتور على الطريق مش هاتقل عن ال 180
انا عربيتي الله يرحمها ماكنتش تخلى من منير و جورج واسوف اصل انا بلدي شويه
ربنا يباركلك في العربيه و يديك خيرها و يبعد عنك شرها و يستر طريقك يا دكتور و برضه هاجيب السيراتو

ازا اردت الحكمه فالزم الصمت
و ازا اردت الرزق فالزم الاستغفار
ازا اردت المهابه فالزم قايم الليل
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
دكتور احمد العشماوي
قديم 22-02-2010, 03:15 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_3eshoo مشاهدة المشاركة

اي عربيه تتطلع على الطريق الزراعي بالوصف الي حضرتك وصفته تبقى عربيه محترمه و تستحق التقدير و هاشتريها بأزن الله من غير ماتشيل زنبي
على فكره بابا برضه من سن الدكتور بولبولان شباب في التلاتينات و بيجري بس بابا بحكم شغله كدكتور نسا بيطير 150 و 160 و عادي و بيشغل في الاول قران و بعدين اغاني في مره افتكر اتصل بيا من دمياط ليله امتحان الفيسسيولوجي و طلبت معاه يجي يزاكرلي جالي في ساعتين من الطريق الزراعي تقولي ازاي اقولك ماعرفش و بفضله جبت امتياز في الماده دي
طبعا بابا بيحب اليسا قوي و يقولي شغلهالي هههههههههههه
و طبعا حاطتتله شويه ترانسات تيستو عجب حاول تجربها يا دكتور على الطريق مش هاتقل عن ال 180
انا عربيتي الله يرحمها ماكنتش تخلى من منير و جورج واسوف اصل انا بلدي شويه
ربنا يباركلك في العربيه و يديك خيرها و يبعد عنك شرها و يستر طريقك يا دكتور و برضه هاجيب السيراتو
دكتور أحمد ! أنا برده طبيب نساء و توليد جامعة المنصوره دفعة 1978 يمكن نكون أنا ووالدك زملاء أو من

دفعه متقاربه ! عمومآ لى الشرف بهذه المعلومه ! وأنا عندى التيستو بس لسه ما جربتهاش على السياره و ربنا يستر !

بس بصراحه ما أحبش أسمع جورج وسوف الا لو كنت لابس الجلبيه و الطاقيه و الشيشه فى يد و الخرزانه فى اليد

التانيه ! ههههههه - اشترى السيراتو و مش ح تندم بس لا تقارنها بالباسات ولا الجيتا و ربنا يسترها معاك !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 22-02-2010, 03:39 PM
corsair
Guest

ربنا يسترها عليك يا دكتور عبد السلام وتحية خاصة من ابنك احمد ممدوح اللي كنت قاعد جنب حضرتك في المقابلة
قديم 23-02-2010, 05:59 PM
محمد النشار محمد النشار غير متواجد حالياً

محمد النشار will become famous soon enough

حمد الله على السلامه فى الاخر
قديم 16-03-2010, 12:26 AM
ahmed_su ahmed_su غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
التخصص العملى: IT Consultant Engineer

ahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond repute
Talking رد: النيوسيراتو سياره جيده جدآ !

حبيبى الدكتور المغامر ... بجد والله كل يوم بحبك اكتر ...ptmnlo123per1105

وصفك وسردك للحكايات ممتع واجمل من انيس منصور فى رحلاته حول العالم

حمدلله على سلامتك من التست درايف الواقعى للسيراتو واحسنت الاختيار وبراك لك الله فيها

نمطك فى القيادة كأنك بتحكى عن حالى ... دكتووووووووووووووووور انت دمااااااااااااااااااااااا ااااااغ
ptmnlo123per157

تقبل تحياتى

-----------------------------
لا اله الا أنت سبحانك انى كنت من الظالمين
م/أحمد اسماعيل