العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 25-07-2011, 11:41 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الموضوع القنبلة: كشف خيانة حركة 6 ابريل بالفيديون و الدليل

هههههههههههههههههههههههه
شوية كمان و المجلس حيقول عليهم بيزوروا في اوراق رسمية و محاكمة في البلالا و يدخلوا السجن 6 سنين زي ما حصل مع ايمن نور

اللي حط الصورة - ايه دراك انها مش شيشة و معسل عادي؟

و ثم الحشيش مش شتيمه يا استاذي!!!

كان في قارئي قرأن لازم حجر حشيش قبل ما يقرأ

70% من قيادات الشرطة لازم يحششوا!

انا اعرف العديد من قيادات الجيش بيحششوا!!!

و الله و اعرف شخصيا عميد من الحرس الجمهوري الحشيش لازم كل يوم بالليل قبل النوم

و ثم انا مكنتش اعرف ان الحشيش دليل على الخيانة و التمويل الاجنبي و التعامل مع الخارج!!

قديم 25-07-2011, 11:49 AM
الصورة الرمزية MmFFoR

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

.

http://www.youtube.com/watch?feature...vD5V6SrE#t=29s
و دي ملك السعودية كمان

دا قادة العرب كلهم خامورجيه!!!
قديم 25-07-2011, 12:27 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

زمان واحنا صغيرين كان بيقولولنا ان حجه البليد مسح التخته
ومش كنت بفهم الكلمه دي يعني ازاي يعني مسح التخته
بس لما كبرت عرفت ان
لما يبقي في سؤال او واجب هو مش عارف يحلوا او مش عايز يحلوا يبروح يمسح التخته
اللي مالهاش علاقه باي حاجه علشان يغلوش علي الموضوع انه مش عارف يجاوب
لانه هيجاوب ازاي وهو بيمسح التخته

المجلس العسكري بيمسح التخته دلوقتي

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 25-07-2011, 12:29 PM
attef1 attef1 غير متواجد حالياً

attef1 has a brilliant futureattef1 has a brilliant futureattef1 has a brilliant futureattef1 has a brilliant futureattef1 has a brilliant futureattef1 has a brilliant futureattef1 has a brilliant futureattef1 has a brilliant futureattef1 has a brilliant futureattef1 has a brilliant future

بالنسبه للتمويل الاجنبى والتدريب اكيد حضرتك شوفت فيديوهات اعترافاتهم على اليوتيوب فلا داعى للنقل ولو الجيش ابتدى يتكلم فى موضوع ما اكيد يملك وثائق اكتر من اللى نعرفه الموضوع مش لعب عيال
انما موضوع الحشيش على ما اتذكر ان لما طلعت زكريا اتكلم على الحشيش والحريم الاعلام شن عليه حرب شرسه مع انه قال اللى شافه ان كان رأيك ان التحشيش شئ عادى فانت حر
انما قياسا على ما رأه الجميع من حرب شرسه على طلعت زكريا اذا فلسه فيه ناس كتير مقتنعه ان التحشيش ان لم يكن حرام فعلى الاقل غير اخلاقى خصوصا لقيادات العمل الوطنى الشريف
والا يبقى زيد زى عبيد
ومجاوبتش على السؤال البرئ
ما هى اسباب انقسام الحركه المناضله الى فرعين احمد ماهر ومش عارف ايه عادل ؟
قديم 25-07-2011, 12:36 PM
الصورة الرمزية MmFFoR

attef1

انا بيعجبني في معارضي الثورة انك تكلمه في 10 نقاط يقوم يرد على نقطه واحدة و يسكت
و لما هو يناقشك لازم تمسك تعليقه و تفنده بند بند بالدليل و الحجة

انا قلتلك ايه دليلك على ان ده حشيش مش معسل؟

و ايه ردك على صور قيادات الجيش تحمل كؤوس خمر؟