العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 24-10-2011, 08:36 PM
طارق السحت طارق السحت غير متواجد حالياً

طارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الرجاء النصيحه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa92003 مشاهدة المشاركة

هو فعلا عفشه العربيه ناعمه اوى لدرجه ان العربيه ممكن تتقلب على سرعه 120 والنصيحه حضرتك انك لازم تعرف الفرق بين العفشه الرياضيه اللى بتديلك ثبات للعربيه ودى موجوده فى اللانسر والكيا السيراتو والاسبرنزا وتكون جايب 140 كيلو والعربيه بسم الله ماشاء الله كانك ماشى عى 80 يعنى سعادتك لو مستغنى عن عمرك وكل ماتكون فى مطب عالى شويه تنزل ترفع العربيه من ورا على علشان م اتحكش يبقى عليك وعلى الفيرنا
: THUMBS~113::1 2F099~16:
قديم 25-10-2011, 12:19 AM
abdo_2828 abdo_2828 غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
التخصص العملى: GB
هواياتي: mifuhXD

abdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud of

جيب ال 516 وتوكل على الله
العربيه ده عربيه محترمه جدا بس حاول تجيب الفل اوبشن عشان تستمتع بيها وربنا يوفقك ةللى فيه الخير
قديم 25-10-2011, 04:30 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa92003 مشاهدة المشاركة

هو فعلا عفشه العربيه ناعمه اوى لدرجه ان العربيه ممكن تتقلب على سرعه 120 والنصيحه حضرتك انك لازم تعرف الفرق بين العفشه الرياضيه اللى بتديلك ثبات للعربيه ودى موجوده فى اللانسر والكيا السيراتو والاسبرنزا وتكون جايب 140 كيلو والعربيه بسم الله ماشاء الله كانك ماشى عى 80 يعنى سعادتك لو مستغنى عن عمرك وكل ماتكون فى مطب عالى شويه تنزل ترفع العربيه من ورا على علشان م اتحكش يبقى عليك وعلى الفيرنا
يا جماعة هو فعلا عفشة اللانسر ناشفة دا انا كنت هجيبها عشان الناس بتقول انها ناعمة وكويسة ممكن حد يقولى عشان انا عايز اللانسر البومة زيرو والكلام دا خوفنى انا عايزها ناعمة مش ناشفة ارجوكم الرد
قديم 25-10-2011, 06:47 PM
taha724 taha724 غير متواجد حالياً

taha724 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

يا جماعة هو فعلا عفشة اللانسر ناشفة دا انا كنت هجيبها عشان الناس بتقول انها ناعمة وكويسة ممكن حد يقولى عشان انا عايز اللانسر البومة زيرو والكلام دا خوفنى انا عايزها ناعمة مش ناشفة ارجوكم الرد
جزا الله كل المشاركين خيرا بس للاسف مفيش حد رد علي السوال الاصلي
قديم 02-11-2011, 03:35 PM
eslam rslan eslam rslan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: متابعة أخبار السيارات

eslam rslan will become famous soon enougheslam rslan will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

يعنى انت تبيع اللانوس يعنى تعتبر فقيرة وقديمة لكن كويسة وحمالة قسية وتجيب اسبرانزا
يا سيدى اللى بيغير العربيات بيجيب حاجة اعلى من اللى راكبها مش اقل اللانوس برقبة الاسبرانزا مليون مرة حرام عليك تجيبها هتندم وربنا يعلم االناس بتشتكى ازاى منها واولهم خالى انا نصحتك وانت حر بس حرام تركب عربية اقل من اللى معاك بيع اللانوس وهات مثلا رينوميجان كويسة او غيرة انما صينى وبالذات اسبرانزا ظلمت نفسك وفلوسك
أولا لا يوجد وجة مقارنة بين الانوس و الاسبرانزا الانوس عربية ضعييييفة و واطية جدا و عديمة الكمليات و ضيقة جدا و شكلها الخاجى سيى وتوكنولوجيا قديمة ميزتها الوحيدة ان البقالين بيبيعو قطع غيارها و البوابين بيصلحو فيها غير كدة مفيش و بعدين حد ينصح حد يجيب ميجان العربية الوحيدة الى بتنزل نص تمنها بعد سنتين استعمال و مينفعش تغر بطرية العربية الا فى التوكيل و قطع غيارها ناااااار و صيانتها معقدة جدا يشيخ حرام عليك