العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 05-02-2011, 02:44 PM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا اسف

"امال كنت فاكر الثورة ايه؟ مشوارين ثلاثة للتحرير والنظام ينهار؟ اذا كانت تونس خدت شهر عشان بن علي يمشي، فما بالك بمصر وهي مليانة تشابكات اعقد بكثير داخليا وخارجيا! هل فكرتك عن الثورة انها مفيهاش أحزاب عاوزة تنط وتيارات تتصارع وطبقة حاكمة بتستقتل عشان مصالحها؟ دم الشهداء والجرحى وحق من تم اعتقالهم واهانتهم مش في رقاب القتلة فقط، بل أيضا في رقاب المتخاذلين والمتراجعين ومن يصدقون ترهات السلطة بعد 30 سنة استعباد وأكاذيب" - خالد الصاوي.

ده كفاية الواحد يتخيل الريس و هوا بيكلم أوباما

مش قولتلك يا خواجة ده شعب بق و خرفان ،، أنا عارفهم كويس

مالكشي دعوة أنتا بس كله بيس ،،، الغاز هيوصب في ميعاده و الجدار العازل هيعلي كمان و كمان

سيبك من شوية العيال دووول ،،،
قديم 05-02-2011, 02:51 PM
mosa_mody mosa_mody غير متواجد حالياً

mosa_mody will become famous soon enough

ده لسان كل مصرى واعى وصادق ونتمنى الخير والكرامة لشعبنا العظيم فى اقرب وقت عشان الكرامة فى الداخل تعنى الكرامة فى الخارج واسأل عمال مصر فى الخليج خاصة عن الاهانة وسكوت الفراء عن تلك الاهانات ونتمنى ان تظل مصر قوية
قديم 05-02-2011, 03:22 PM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute

و الله العظيم عندك حق و للاسف معظمنا ضعف لكن لازم نقوى تانى و لو مش قادرين ننزل يبقى اضعف الايمان ندعى

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
قديم 05-02-2011, 04:57 PM
الصورة الرمزية kohana
kohana kohana غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: اخصائى تخاطب
هواياتي: كانت كمال أجسام

kohana is a jewel in the roughkohana is a jewel in the roughkohana is a jewel in the roughkohana is a jewel in the rough

إنا لله وإنا إليه راجعـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــون

ThIs Is My LoVe
قديم 05-02-2011, 06:30 PM
corsair
Guest

انا والله تعبت نفسيا يا سموحه وانتا قولت كل اللي جويا ساعات بتيجي عليا لحظات بيبقي هاين عليا انزل اضرب المتظاهرين دول بالنار وده اكيد الاحساس اللي بتدهولي الحكومه من وقف الحال اللي احنا فيه ده ومقبضناش لحد النهارده

وساعات بيبقي هاين عليا انزل المظاهره مع الناس لما بشوف راجل كبير من اللي موجودين بيحكي اللي حصل فيه من البلد ديه

يعني انا دلوقتي بقيت منقسم داخليا قلبي مع الناس اللي موجوده ونفسي انزل معاهم وعقلي مع ان كفايا كدا ونسيب الحكومه تاخد وقتها في الاصلاح