العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 14-12-2009, 12:18 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا اسف بس حسيت اني لازم انقل الموضوع ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

لآ يا راجل ! غلبتنى ! أنا لا أحس بأى فرق سن مع الناس المحترمين حتى لو كانوا شباب فى سن أولادى !

واسأل توقيعى و هوه يقول لك ! و بعدين حقيقى نفسى أتفرج على الآماكن الجميله فى 6 أكتوبر ( المحافظه) !

مش الكوبرى !!

Dr. Bolbolan ptmnlo123per179

معندناش كباري يا دكتور ... انما في مطبات دورين ..
و تعتبر من اهم المعالم السياحيه بعد الماجيك لاند و دريم لاند ... و النقر لاند
والاخيره دي تعتبر محميات طبيعيه ممكن افرجها لحضرتك من بعيد لبعيد لأنها نادره جدا و اوشكت على الانقراض

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 14-12-2009, 11:56 AM
الصورة الرمزية mazda323
mazda323 mazda323 غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادي
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: السيارات - كرة القدم

mazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the rough

حمدلله على سلامتك أهم من الحديد العربية تتعوض بإذن الله المهم إنك طلعت منها سليم وفعلاً انا حاسس إن كل العربيات الجديدة نازلة فيها عيوب تصنيع وإيه الحل مش عارف هل المشكلة فى شركات تصنيع السيارات ولا المشكلة فينا إحنا إن مفيش حد بيختبر السيارة زى جهة رقابية تتولى الموضوع ده وتقول السيارة مطابقة للمواصفات ولا لأ إزاى سيارة جديدة مساعدينها تطلع أصوات ومكملتش 10000 كيلو الحقيقة الله يصبرك ويشفيك ويعافيك ويعوض عليك باللى أحسن منها وتقبل مرورى تامر عاشق المازدا
قديم 15-12-2009, 10:46 AM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

لا حول ولا قوة الا بالله لا يغني حذر من قدر .... 90% من العربيات الجديدة اللي ماشية علي الطرق في مصر مشتراه بالربا وبنقول ليه ده بيحصل نتقي الله أولا الحمد لله أيا كانت الأسباب الإبتلاء مقصده تنقية العبد من الزنوب والأثام وللتفكر فيما قدم من الأعمال .... ربنا يخلف عليك زبعوضك خيرا منها وأظن مفيش أعظم ولا أغلي من صحتك
قديم 15-01-2010, 02:06 AM
الصورة الرمزية mogacar
mogacar mogacar غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير شركة موجه فون

mogacar will become famous soon enough

شكرا ياباشا علي الفديو دة بس متهيألي انها مسابقة لأحسن ألبة
قديم 15-01-2010, 06:58 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

اولا الف حمد لله على السلامه. وبجد قدر الله وما شاء فعل
ثانيا : فيه حاجه هو قالها بعد موضوع الحادثه ان بتوع شركة التمين بيكملوا دبح فيه
عربيه تمنها 116 الف بعد 6 شهور تبقى ب حاجه وسبعين
بجد دا حراااااااااااااااام
انا كمان حصل معايا كده
كان معايا لانسر 2009 وبعد 6 شهور ولما عملت حادثه وبقت توتال لوست هيدونى 68000 ج مع العلم ان كل اللى مشيته 15000 كيلو فقط
اللى عندنا دى مش شركات تامين
دى شركات نصب