العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 24-10-2014, 04:35 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي اخوكم محتار ومحتاج مساعدتكم فى شراء عربيه

السلام عليكم

دلوقتى انا معايا لاستى 2010 والعربيه دى عندى حاجه كبيره اوى ومرتاح فيها جدا جدا

مشكلتى انى ساكن فى بلد ارياف ومليانه تكاتك وموتوسكلات وخروجه العربيه بمشكله ودمى يتحرق وحاجه قرف

ده غير ان بكون عاوز اروح الارض ولما بروح بالعربيه بتتبهدل

ده غير ان قطع غيارها غاليها اوى

فانا كنت اشتريت موتوسيكل علشان مخرجش العربيه ولكن برده لما يكون مشوار عائلى بكون مضطر اخرج العربيه فى البلد وتحصل نفس الكوارث

فقررت ابيع الموتوسيكل واجيب عربيه تانيه مكانه صغيره

المطلوب من العربيه :

1- خدمه شاقه
2- قطع غيار سعرها كويس ومتوفره
3- حجم صغير (هاتش باك)
4-سهوله باعاده بيع وسعر اعاده بيع كويس
5- تكون عربيه محترمه يعنى مش عاوز اضحكى بعوامل الامان وكده

المبلغ المتوفر للعربيه: 50 الف كحد اقصى

حاله العربيه : تكون نضيفه ومصرفش عليها

اول اقتراح كان سوزوكى ماروتى وبصراحه لما ركبتها مرتحتش فيها نهائى وحسيتها عربيه لعبه

ثانى اقتراح كان فولكس بولو بصراحه عربيه جميله وعجبتنى جدا وحسيت فيها كل الى انا عاوزه بس للاسف دورت كتير ولفيت كتير ملقتش حاجه كويسه واسعارها مبالغ فيها .. يعنى شوفت واحده 2001 بصراحه هى نضيفه جدا جدا جدا ومطلو فيها 65!!!!!!!! والمقبول بيلعب من 50 ل 55 بس برده محتاج مصاريف

والمشكله الاكبر فى البولو ان الى معاه منها نضيف مش بيفرط فيها والى متوفر موجود فى المعارض وطبعا سلخ على ابوه

معلش طولت عليكم بس مستنى مساعدتكم ضرورى ضرورى ضرورى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

التعديل الأخير تم بواسطة HaMaDa-ToUBaR ; 24-10-2014 الساعة 04:52 AM