العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 28-03-2013, 06:40 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو صديقك طلب عربيتك هتعمل ايه؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudelmasry2016 مشاهدة المشاركة

لا صراحة شايف انه عادى ...... لو صاحبى بيسوق كويس وشوفته قبل كدا فا ايه المانع اديهاله يقضى بيها مصلحته لو حاجة مهمة ..... ده الصاحب صاحبه يا جدعان ,,,,,, يعنى لو طلب عين من عينه يديهاله وما دام بيسوق كويس ومعاه رخصته خلاااااااااااااص ما احوشهاش عنه ابدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo7eb elrasol مشاهدة المشاركة

ده هايتوقف على مدى نثقة وامانة صديقى
يعنى من يومين واحد زميلى بيكلمنى عادى فقالى انه هايروح يعيد كشف على ابنه بعد الشغل،ف انا قلت ليه خد العربية علشان تحافظ على الولد،هوه نفسه رفض وقالى الموضوع مش مستاهل،ففى ناس الواحد يأمنها على عنيه وناس تانية لا تؤتمن على ربع جنيه،انا فى اتنين من اصحابى لو طلبوا العربية انا ها اكون مبسوط انهم طلبوها لانى عارف كويس اخلاقهم وامانتهم.

ده خلاصة الكلام والله فى ناس لو طلبت إية تدهالهم وفى ناس ما تستهلش على حسب و بعدين الموضوع مش مستاهل وعمر العربية ما تكون زى مراتك أبدا والعربية لو ليها نصيب فى حاجة هتصيبها وهى راكنة بس اللى أنا بديلهم العربية لو فيها خربوش أنا اللى عمله بيصلحوهالى يعنى ناس جدعان وتستاهل كل خير يا جدعان الناس لبعضيها واللى بيعيش لنفسه بيلبس فى الأخر أعذرونى أنا شايف إن صحبى الجدع يستاهل منى إنى أديلوا عنيا لو عاوز

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 28-03-2013, 06:43 PM
sakr01 sakr01 غير متواجد حالياً
هواياتي: Cars,Sporting

sakr01 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

بصراحة مش هديلة العربية نهائى ولكن هوصلة اى مشوار هو عايزة حتى لو سفر اروح اخلصلة مصلحتة انما اديلة العربية معتقدش ناس هتوافق على الموضوع دا
الا ما رحم ربى
ده رد معقول جدا وانا مع الرأى ده
قديم 28-03-2013, 08:13 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

السلام عليكم
انا عيني لصاحبي لكن العربيه
اروح اوصله اي حته بنفسي
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 28-03-2013, 09:03 PM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute

أنا بصراحه مكسوف من التعليقات ديه كلها
انا شايف أن الموضوع عادى جدا لو واحد زميلى أو صاحبى أو جارى طلب عربيتى وأنا فعلا مش محتاجها بل لو كنت محتاجها كمان وهو فى ظرف هاسيبهاله ياخدها
وانا اللى عملنى السواقه من 10 سنين تقريبا واحد صاحبى ولما كنت لسه متعلم جديد كنت بستلف دايما عربيات أصحابى
والله عمرى ما أتأخرت عن حد طلبها قبل كده طالما أعرفوا كويس وضامنه
فأنا شايف ان الاعضاء هنا فى المنتدى مكبرين الموضوع

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى
قديم 01-04-2013, 12:01 AM
الصورة الرمزية karim kimo
karim kimo karim kimo غير متواجد حالياً
هواياتي: السيارات

karim kimo will become famous soon enoughkarim kimo will become famous soon enough

بصراحه يوم ما اديت العربيه لصاجبى رجعلى بيها الموتور مفوت