العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 21-01-2013, 05:19 PM
yaa yaa غير متواجد حالياً

yaa will become famous soon enough
افتراضي رد: اول حادثه في حياتك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamed2020 مشاهدة المشاركة

لو عايز اكتر انا كنت بردو هعمل حادث اول امبارح بس نفسي تقلولي انا الي غلطان و لا هو
انا ماشي راجع من المعادي علي التحرير ففي كده كوبري كبييير قبل الكوبري الي بينزل علي مجري العيون و القصر العيني
انا ماشي علي الشمال علي 70 و ببص لقت ادامي واحد بيكنس جمب الرصيف بعربيه الكناس الصغيره دي
فانا بصيت في المرايه و اديت اشاره النحيه التانيه و عديته والحته بتاعتي كنت راجعها تاني عادي
ببص لقيت لانسر بومه بتزمر جاااااااااااااااامد عايز يعد من الحته ده و انا ببص جمبي لقيته زي ما تقول تحت عربيتي !!!
كان قدامي حل من اتنين اما البس انا في لادا جايه من ورا لو حاولت احود او اركب فوق عربيته
رحت انا دايس سنه فرامل و ديبرياج علي الاخر و استنيت اما الادا عدت و كان هو بجد تحت عربيتي لدرجه ان اكصدام الاماي ليا فتح له المرايا
يادوب الاادا عدت و انا دوست بنزين و بصيت بالمرايه و كنت من اقصي اليمين لليسار علشان بجد لو مكنتش عملت كده كان زمان و الله عربيتي فوق عربيته لانه تخيل المرايا بتاعته شلتها بالاكصدام
طبعا كل ده حصل في اقل من دقيقه
دلوقت انا الي غلطان اني فديت كناس و لا هو الي عايز يعدي من حته اخرها تعدي موتوسكل
و كمان ليا سوال هو ازاي زحف تحت عربيتي كده هي فرامل اللانسر بزحف ؟
بس و بعد ما انا رحت اقصي اليمين و طبعا هو كان تحت عربيتي ووقف في اقصي الشمال نزل بص علي عربيته مفهاش حاجه غير المرايه اتفتحت و انا عربيتي وفهاش حاجه و مشي ولا كان حصل حاجه
هى عربيتك نوعها ايه؟
قديم 22-01-2013, 05:28 PM
كوكب الشرق ام محروس كوكب الشرق ام محروس غير متواجد حالياً

كوكب الشرق ام محروس will become famous soon enough

عملت حادثه فى التورماى مصر الجديد شهر 2/2010
كان عمرى 23.5
كنت راكب رينوو بس التورماى هوا اللى غلطان جى فى طريقى
قديم 22-01-2013, 05:53 PM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future

شكرا علي الردود الجميله للغايه