العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 21-02-2012, 09:49 PM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of
افتراضي رد: بالله حد يقلي اعمل ايه انا قربت اكرها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmahdy29 مشاهدة المشاركة

اولا احب احيي اهل امنيا فيك وكل اهل الصعيد... وده لان انا كل اصحابي حبايبي الرجالة التمام من اول المنيا وانت نازل لحد اسوان ( وده مش قدح في غير الصعايده لاني انا اصلا مش صعيدي )
ان شاء الله بعد اللي انت عملته ده مش هاتلاقي اي مشاكل تانيه توقفك... الباقي بعد كده تزبيط عفشه وخلافه... وده مش بيعطل
معلش هي اي عربية بتجيلها فترة تخنق اوي... بس ان شاء الله اللي جاي راحة
اخي العزيز لك كل التحيه من اهل المنيا خاصه وكل اهل الصعيد عامه
والشكر لكل من شارك في هذا الموضوع
والحمد لله لحد دلوقتي ماشيه زي الفل من بعد تغير طقم الدبرياج
ولكن من المفارقات العجيبه انني قابلت اليوم صاحب السياره الذي كان يمتلكها قبل الزميل الذي اشتريت انا منه السياره وكان هذا الشخص الذي قابلته اليوم هو رقم 2 بعد صاحبها الاول من الزيرو وتحدثت معه وافادني بان هذه السياره ممتازه في كل شئ ( وهنا يكمن العجب فعلا)الا قله الاصل فهي فعلا قليله الاصل وكان اخرها كان في مشوار بعيد عن القاهره بقليل وعملتها المعلمه ههههههههههههههه حلفت براس ابوها ماهي ماشيه ليه الفتيس باظ وكان ايامها اوتوماتيك المهم نصحوه بتغير الفتيس لمانيوال وفعل ذلك ولكن كان حس من ناحيتها بقله الاصل المهم ظبتها تمام وراح بايعها

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }