العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 22-12-2011, 10:07 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مش حسكت...............

ابلغ رد جايز الناس تفهم

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 22-12-2011, 10:56 AM
الصورة الرمزية محمد التهامى
محمد التهامى محمد التهامى غير متواجد حالياً
من انا؟: دائما اثق فى كل الناس
التخصص العملى: تاجر ادوات منزلية

محمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant future

يا جماعه يا ريت نعطى كل ذى حق حقه
الكل شاهد فيديو سحل الفتاه والكل معترف ان الجندى اللى ضرب الفتاه وعراها غلطان 100% لكن الكل شاهد الجندى الى غطاها وحماها بعد ذالك فليس كل الجيش سئ ومكن يكون الجندى اللى ضرب غبى او مش فاهم او غشيم
من ناحيه اخرى كلكم شاهدتم المعتصمين ممكن يكون منهم مجموعه صح وعندها مطالب مشروعه ولكن هل يجوز ان يحرقوا ويدمروا المركز العلمى هل يجوز ان يرموا قنابل مولتوف على الجيش
ارجو من الجميع يحكموا بالحق ويعطوا كل واحد حقه بما له وبما عليه
قديم 22-12-2011, 11:09 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

انا في اول الموضوع قلت ان اللي كاتب الموضوع واحد من اعز اصدقائي واخوه ضابط في جيش مصر والله العظيم انا بقول الصدق

ودا توضيح للكلام للي ممكن يكون مش واخد باله

الراجل محروق من اللي لعب في دماغ اخوة وخلاه يكره الثوار - يعني مالامش الجيش لكن بيلوم لي اللي اقنعهم يضربوا ويسحلوا مصريين زيهم

بيلوم علي مسك البلد 11 شهر ولغاية دلوقت مقلناش مين قتل ولادنا يوم 25

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 22-12-2011, 11:11 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

يا باشا انا تحت امرك الاجنده كلها ولو عايز شوية كشاكيل وكراسات كمان معانديش مانع - اهم حاجة بس ترضي عننا

ههههههههههههههه

لما اعيد السنة هحتاجك متقلقش يا زعيمنا وبعدين متقلقش الحكومه طالما راضيه عنك انا هبقي راضي ههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد التهامى مشاهدة المشاركة

يا جماعه يا ريت نعطى كل ذى حق حقه
الكل شاهد فيديو سحل الفتاه والكل معترف ان الجندى اللى ضرب الفتاه وعراها غلطان 100% لكن الكل شاهد الجندى الى غطاها وحماها بعد ذالك فليس كل الجيش سئ ومكن يكون الجندى اللى ضرب غبى او مش فاهم او غشيم
من ناحيه اخرى كلكم شاهدتم المعتصمين ممكن يكون منهم مجموعه صح وعندها مطالب مشروعه ولكن هل يجوز ان يحرقوا ويدمروا المركز العلمى هل يجوز ان يرموا قنابل مولتوف على الجيش
ارجو من الجميع يحكموا بالحق ويعطوا كل واحد حقه بما له وبما عليه

الله ينور عليك يا محمد باشا محدش جاب سيرة الجندي اللي غطاها كلهم سابو تاريخ البلد اللي اتحرق والمبني بتاع النقل يتحرق والجندي اللي غطاها ومسكنا في اللي عراها

عامل زي اللي نازل من المطار واتسرق راح قال البلد كلها حراميه

ماحنا عندنا الحسنة بتخص والسيئة بتعم وهيه ديه مصر