العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 21-09-2011, 03:39 PM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بالنسبة للفيرنا الهاف اوبشنز و تركيب زجاج كهرباء

- الضفيرة بتبقى كاملة
- يفضل يكون ماكينات الرفع ومستلزماتها كاملة استيراد وشغالة
- لان البدائل مش كويسة
- لان لى تجربة معه الاكسنت الشكل القديم وتعبتنى خصوصا ً وايرات الرفع كانت تحتاج تغيير بإستمرار
قديم 21-09-2011, 03:48 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

نصيحة بلاش تلعب فى العربيه انا كان نفسى اركبها فى الفيرنا ومش عايز مش بحب افك مسمار وفى مصر بالأخص المسمارالى يتفك عمره ما يرجع زى الأول

geologist the best
قديم 21-09-2011, 11:14 PM
الصورة الرمزية سيداحمد
سيداحمد سيداحمد غير متواجد حالياً
من انا؟: سيداحمد
التخصص العملى: مدرس
هواياتي: السيارات والرحلات والاطلاع

سيداحمد is a splendid one to beholdسيداحمد is a splendid one to beholdسيداحمد is a splendid one to beholdسيداحمد is a splendid one to beholdسيداحمد is a splendid one to beholdسيداحمد is a splendid one to beholdسيداحمد is a splendid one to behold

[SIZE="5"]بص معايا وطرطق ودانك لما تيجى تشترى مكن الرفع هات مكن الاكسنت واوعى تجيب اللى لها وش بلاستيك لان دى سرعتها فى الرفع بطيئه وبتسخن هات اللى ليها وش صاج دى سريعه وحلوة المكنه انا جايبها من بور سعيد ب55 جنيه بس الصنايعى بينقلهالك على شاسيه مكنتك العاده علشان المسامير تركب واربع زراير يتحطوا فى القنصله بس خليه يوصلك سلك النور اللى فى الزراير مع النور الصغير علشان لو وصله مع كهربة الزجاج هايفضل منور على طول اما لو هاتجيب ابواب جاهزه باالمكن هاتكون غاليه وربنا يوفقك
قديم 22-09-2011, 08:49 PM
SuccessCre8or SuccessCre8or غير متواجد حالياً

SuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to all

بصراحة موضوع ان المسمار اللي بيتفك مش بيرجع زي الأول دا مقلقني جداً خصوصاً اني لما فكيت الأبواب عشان اركب سنتر صوت الهوا زاد
انا متردد اصلاً لأن الموضوع عايز فلوس و وقت و في نفس الوقت ممكن العربية متبقاش حلوة زي الأول وعلى فكرة انا سألت في التوكيل قبل كدا مبيركبوش كماليات الGLS

اللي ميعرفش يقول هجص !