العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 11-09-2011, 10:21 PM
الصورة الرمزية aborawan
aborawan aborawan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مصنع ملابس جاهزة
هواياتي: الكمبيوتر والسيارات

aborawan is a name known to allaborawan is a name known to allaborawan is a name known to allaborawan is a name known to allaborawan is a name known to allaborawan is a name known to all
افتراضي رد: كفايا مظاهرات حملة من مصر موتورز لبناء مصر بجد

معااااااك
معااااااك
معااااااك
قديم 12-09-2011, 04:05 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

انا شايف ان الداخلية نايمة في العسل
قاعدين في مكاتبهم ليل نهار يشربوا شاي و قهوة على حسابنا و بح على كده

عندي 3 احكام تنفيذ ايصالات امانة على شخصين مختلفين
و عندي حكم طرد و اخلاء على ساكن

و مش عارف اخد حقي من 6 اشهر حتى الان!!! لان شرطة تنفيذ الاحكام لسه مقموصين و زعلانين!!!
قديم 12-09-2011, 08:34 PM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dieseltrucker مشاهدة المشاركة

الى كل اللي مستني من الحكومه هيا اللي تصلح وتعمل اهدي اليكم هذا المثل
يامستنيه السمنه من بطن النمله ..... لانتي طابخه ولا انتي عامله
ههههههههههههههههه
حلوة النملة دي

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 15-09-2011, 01:19 AM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

سؤال وجة على بالى وعايز اعرف رايكم
لو تم الاعلان عن الحرب والاستعداد لها كل الناس ال ايديت ونزلت فى الثورة والناس ال تجمهرت لمصالح شخصية هيروح يتطوعوا ويحربوا ولا الناس هتستخبى
طيب بلاش نقول انهم هيحربوا تعال نساعد الشرطة ونقدم نفسنا لمساعدة الشرطة والجيش ونروح نمسك ناس بتسرق عربيات او بتاجر فى الممنوعات او حتى نطلب من الوزير ارض ونبنيها ولا كل واحد هيقعد ويقولك عايز اشتغل واخد مرتب كبير والحد الادنى من مرتبى يكون الف جنية وبرضة مش هيكفينى وحد تانى يقولك انا عايز اشتغل واخد مرتب 3 الف جنية وبرضة مش هيكفية
معلش الواحد الفترة دة حاسس انة افكارة مشوشة من كثرة الاحداث