العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

موضوع مغلق

قديم 05-05-2009, 12:44 PM
نيفوا نيفوا غير متواجد حالياً

نيفوا is on a distinguished road
اخوانى الاعزاء الرجاء اسداء النصيحة ضرورى

انا بفكر اشترى سيارة وبعد مقارنات كثيرة عن طريق المنتدى عجبنى (كيا سيراتوا ) و(جين 2 ) وطالبة خبرتكم فى الموضوع مع العلم ان استخدامى هيكون داخل المدينة بس ممكن مشواريين ثلاثة فى السنة اسكندرية ولا شرم الشيخ وياترى لو حبيت ابيع بعد سنة او اتنين ايهما افضل فى سعر اعادة البيع وشكرا جزيلا للمنتدى واعضائة
قديم 05-05-2009, 12:58 PM
alref alref غير متواجد حالياً
من انا؟: Radiomania
التخصص العملى: Radiologist

alref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخوانى الاعزاء الرجاء اسداء النصيحة ضرورى

كان نفسي افيدك الصراحة بس انا لسه ابيض و بدور علي عربية انا كمان
بس شكلي هدخل في المستعمل

ربنا يوفقك و تلاقي اختيار كويس
و مبروك مقدما و ربنا يباركلك فيها و يبعد عنك شرها

No
Pain No Gain
Dr. Mohamed El-Refaey
Radiologist

قديم 05-05-2009, 01:02 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخوانى الاعزاء الرجاء اسداء النصيحة ضرورى

الجين 2 أحلى لك كفتاه ومقاساتها معقوله نسبيآ - السيراتو برده سياره محترمه بس كبيره عليكى شويه !

اعادة البيع قد تتفوق السيراتو على الجين 2 !

أنا لست من أنصار من يشترى سياره بقصد البيع بعد سنه أو اثنين ! دى بالضبط عامله زى اللى بيتجوز

واحده على نية انه يطلقها بعد سنتين !! طبعآ لايجوز ! لازم تشوفى العربيتن و تقعدى فيهم وياريت

يكونوا جنب بعض واللى قلبك يستريح لها اتوكلى على الله و سيبى اعادة البيع دى على الله برجه !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
موضوع مغلق