العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 03-04-2011, 09:14 PM
usamasalem usamasalem غير متواجد حالياً

usamasalem is on a distinguished road
للاهمية عايز اعرف بستلم ايه مع العربيه

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته.............اولا ياجماعه انا اسف جدا لانى هشترى عربيه و انتو عاملين مقاطعه بس والله غصب عنى ظروف قهريه و لازم اشترى انشاء الله هاجيب اكسنت ار بى عايز اعرف بستلم اه مع العربيه واه الحجات الاساسيه الى لازم ابص عليها قبل ماستلم العربيه وتكون عامله كام كيلو معلش انا طولت عليكو واسف مره تانيه
<!-- / message -->

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 03-04-2011 الساعة 11:19 PM سبب آخر: اضافة توضيح للعنوان
قديم 03-04-2011, 10:52 PM
ahmedaccentrb ahmedaccentrb غير متواجد حالياً

ahmedaccentrb will become famous soon enough
افتراضي رد: للاهميه

السلم عليكم مبروك مقدما و انا والدى بفضل الله استلمنا العربية اكسنت اربى من حوالى شهر و نصف المهم ان حضرتك هتستلم الكوريك و المثلث و شنطة الاسعافات الولية و الكتالوج طبعا و المفتاح الثانى و الاريال و الولاعة اذا كانوا فى المعرض اذا لم يكونو فى المعرض حضرتك هتستلمهم يوم محضرتك ترخص و بنسبة للعداد حضرتك تبص على odo فى كميوتر الرحلات و ميزدش عن 30 كم
قديم 03-04-2011, 10:55 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للاهميه

الف مبروك. وربنا يباركلك فيها

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 04-04-2011, 11:21 AM
بحر الحياه بحر الحياه غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

بحر الحياه will become famous soon enoughبحر الحياه will become famous soon enough
افتراضي رد: عايز اعرف بستلم ايه مع العربيه

مبروك مقدما راجع الانذار والسنتر كويس
قديم 05-04-2011, 06:39 PM
ملك القلوب سوفت ملك القلوب سوفت غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الجمعيه التعازنيه للبترول فرع ميناء دمياط الجديده

ملك القلوب سوفت has a spectacular aura aboutملك القلوب سوفت has a spectacular aura aboutملك القلوب سوفت has a spectacular aura about
افتراضي رد: عايز اعرف بستلم ايه مع العربيه

اخى الى قلك انه استلم العربيه نسى يقلك ش تنسى الوصله بتاعت الكست دى مهمه جدان وبيضربوا عليها بص على الكوتش بتاعها شوفه يكون كورى اوقات بيتبدل بكوتش صينى وحصلت كتير موضوع العداد مش مقياس لان هما بيوصلوا العداد وانت بتستلم من المتور جوه يعنى لو مشيه مليون كيلو قبل كده مش هتعرف بس طبعا ميعديش 200 كيلو من وجه نظرى

والف مبروك مقدما