العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 23-04-2010, 07:32 AM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future
طلب وبرجاء الرد

السلام عليكم انا الحمد الله حجزت عربية لوجان وهستلمها على الاسبوع الى جاى انا لسه متعلم السواقه جديد يعنى على قدى اوى فالو حد يعرف اى واحد بيعلم السواقه ياريت يدلنى عليه انا من فيصل وشكرا لمن سيفيدنى

قديم 23-04-2010, 10:52 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: طلب وبرجاء الرد

هقولك علي حاجه اسئل اي حد من معارفك او اصحابك اللي عندهم عربية وشوفهم اتعلموا فين لان اغلب مركز التعليم بيكونوا ملهمش لازمه وتلاقي الواد اللي قاعد جنبك مش مخليك عارف تمسك الدركسيون ويضيعلك الحصه كلها في الرغي والكلام وميخلكش حتي عارف تجيب التاني وده عن تجربة حاول تشوف حد معرفه يعلمك السواقة ونصيحة اتعلم علي عربية قديمة وبلاش الجديدة لان الجديد مبيعلمش حاجه ولو تعرف تجيب عربية اتوماتيك وتريح دماغك من موضوع اللبخه بتاعت المنيول ده في حالة لو انتا لاقيت المنيول صعب انك تتعلمه
قديم 23-04-2010, 11:00 AM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

ياباشا منطقه فيصل مليانه محلات تعليم سواقه فى كل حته
لكن نصيحه تتعلم عندهم كورس مكثف على لانوس او فيرنا
لان انت اشتريت جديد
يعنى بلاش تتعلم على ال128

التعديل الأخير تم بواسطة خالداعزالناس ; 23-04-2010 الساعة 11:46 AM
قديم 24-04-2010, 06:58 PM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future

انا مش عايز اتعلم عند مكتب تعليم انا عايز حد يعلمنى على العربية بتاعتى علشان اتعود عليها وانا كنت روحت قبل كده مرتين مدارس التعليم ديه وعندى خلفيه كويسة انا بس عايز حد يبقى معايا شويه فى الاول يعنى اتعود على العربيه بس ومفيش مشكله بعد كده