العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 22-07-2010, 02:38 PM
مادا مادا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute
افتراضي رايكم ايه بالاتوس 2010

السلام عليكم
حد يعرف حاجة عن الاتوس 2010 انا بصراحها شفتها وعجبتنى جدآ شكلها اتغيرواصبح اجمل بكتيرمن الاول واوسع وكمان 1100 سىسى مش زى زمان 1000سىسى بس وارخص من I10 او البيكانتو
صاحب المعرض قال لى انها تقفيل كورى ولكن مش عارف اذا كان بيكلم صح ولا بيقولى كده علشان اشتريها كان معرض للهيونداى فقط وبعدين عاوز اعرف عن قطع غيارها منتشرة ولا لئه واسعارها ايه واذا كانت بتتحمل السفر ولا لئه يا ريت اللى عنده معلومات عنها يفدنى مشكورآ
قديم 22-07-2010, 10:29 PM
الصورة الرمزية waelwael
waelwael waelwael غير متواجد حالياً

waelwael is on a distinguished road
افتراضي رد: رايكم ايه بالاتوس 2010

تقفيل هندى بس هى سيارة تصلح داخل المدن وليس للسفر
قديم 23-07-2010, 05:51 PM
kumari sarah kumari sarah غير متواجد حالياً

kumari sarah is on a distinguished road

انا عندى الاتوس 2011 الصناعة كورى والتقفيل هندى والعربيةهايلة بكل المقاييس واحلى حاجة عجبتنى فيها الدبرياج بتاعها خفيف مش زى الفيرنا مثلا ويريح اللى لسه جداد فى السواقة.. انا لسه ما جربتهاش على الطريق السريع بس جربتها مرة فى واحدة من الشوارع مصر الفاضية بالصدفة على سرعة 80.. عجبتنى جدا.. بس تاعيب الوحيد ان العربية عاملة زى الورق زى حال كل العربيات الجديدة.. يعنى مثلا لو حد سند على الكبوت مثلا رويريح اوى ممكن يسيب علامة.. بالنسبة لقطع الغيار هى غاليه شوية عشان كورى... بس نصيحه خالصة ولازم تاخد بيها.. لو لقدر الله احتجت تصلحها او حاجة روح لتوكيل معتمد او ميكانيكى شاطر بس اوعى والتوكيل نفسة عشان هايحاسبوك على الحاجة بضعف تمنها انا عملت حادثة بسيطة من قريب ولو كنت وديتها لميكانيكى كويس ما كان خد 200 جنية عشان يعدل الاكسطدام. وخلصت. لا التوكيل هايفتحلك فتحه وغيرلى نص قطع الغيار اللى جوه بدون اى داعى وكلفتنى 10 الاف..

بعيدا ع كل ده العربية هايله واتكل على الله اشتريها.. ربنا يباركلك فيها مقدما
قديم 07-11-2010, 10:46 PM
الصورة الرمزية ابن فنان
ابن فنان ابن فنان غير متواجد حالياً

ابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to all

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
قديم 11-11-2010, 01:12 PM
AHMED HALEEM AHMED HALEEM غير متواجد حالياً
من انا؟: استشارى مبيعات هيونداى
التخصص العملى: مستشار مبيعات هيونداى
هواياتي: ركوب الخيل

AHMED HALEEM is on a distinguished road

ياجماعه غبور بطل ينزل الاتوس
اخر موديل ليها 2010
سلام