العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 31-12-2012, 01:53 AM
الصورة الرمزية ميدو عمر ايمن
ميدو عمر ايمن ميدو عمر ايمن غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن انور عبد الحليم ((ابو ميدو وعمر ))
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL
هواياتي: التكنولوجيا - الكمبيوتر - السيارت

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذيرهام وعاجل جدا

فكرة
يوجد نظام انا مشترك فيه ومريحني جدا وهو نظام الاشتراك الشهري ( يوجد في الشبكات الثلاثة) عبارة عن اشتراك شهري 40جنية يديلك 1200دقيقة للشبكة بتاعتك بدون شروط او مواعيد او عدد محدد في اليوم وكمان يديلك ساعة للشبكات الاخري طول الشهر
اول كل شهر اشحنله ب40جنية وانساة لمدة 30 يوم لا تشحن ولا تستعلم ولا يقدرو يسرقوا منك حاجة لان رصيدك صفر وكمان كل الخدمات التانية ببلاش مثل خدمة العملاء ( يعني ممكن تزهقهم طول اليوم وتخليهم يقفلوا ويروحوا لو مدايقينك في حاجة وكله ببلاش )ورسالة الرصيد في نهاية المكالمة والاستعلام عن الرصيد وخدمات تاني ببلاش
لو مناسب لاي حد يشترك فية ويريح دماغة
شكراااااااااااااااا
قديم 31-12-2012, 08:11 AM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute

يا باشا غير لشبكة تانيه عشان ما يطلعوش بأي مصلحة منك تاني.
قديم 31-12-2012, 11:01 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميدو عمر ايمن مشاهدة المشاركة

فكرة
يوجد نظام انا مشترك فيه ومريحني جدا وهو نظام الاشتراك الشهري ( يوجد في الشبكات الثلاثة) عبارة عن اشتراك شهري 40جنية يديلك 1200دقيقة للشبكة بتاعتك بدون شروط او مواعيد او عدد محدد في اليوم وكمان يديلك ساعة للشبكات الاخري طول الشهر
اول كل شهر اشحنله ب40جنية وانساة لمدة 30 يوم لا تشحن ولا تستعلم ولا يقدرو يسرقوا منك حاجة لان رصيدك صفر وكمان كل الخدمات التانية ببلاش مثل خدمة العملاء ( يعني ممكن تزهقهم طول اليوم وتخليهم يقفلوا ويروحوا لو مدايقينك في حاجة وكله ببلاش )ورسالة الرصيد في نهاية المكالمة والاستعلام عن الرصيد وخدمات تاني ببلاش
لو مناسب لاي حد يشترك فية ويريح دماغة
شكراااااااااااااااا
هسأل عليه وأشوف الدنيا فيها إيه

بس أعتقد إن كده هاضطر لإستخدام خط فودافون معاه

لأن ساعة مش هاتكفينى

وكمان هتلاقى الدقائق بعد إنتهاء الباقة غالية

شكرا على النصيحة والمرور

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 31-12-2012, 11:04 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة svneleven مشاهدة المشاركة

يا باشا غير لشبكة تانيه عشان ما يطلعوش بأي مصلحة منك تاني.

المشكلة
إنى مش عايز أغير الرقم

وهتلاقى المشاكل دى بتحصل برضو
فى الشبكات التانية
بس اللى ياخد باله

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 01-01-2013, 01:14 AM
الصورة الرمزية ميدو عمر ايمن
ميدو عمر ايمن ميدو عمر ايمن غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن انور عبد الحليم ((ابو ميدو وعمر ))
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL
هواياتي: التكنولوجيا - الكمبيوتر - السيارت

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

هسأل عليه وأشوف الدنيا فيها إيه

بس أعتقد إن كده هاضطر لإستخدام خط فودافون معاه

لأن ساعة مش هاتكفينى

وكمان هتلاقى الدقائق بعد إنتهاء الباقة غالية

شكرا على النصيحة والمرور

كلام سليم انا بعمل كدة معايا فودافون تاني بعد الدقايق ما تخلص اشحنة بعشرة جنية احيانا لان 90% من ارقامي اتصالات لانها قوية جدا عندنا فكل الارقام اتصالات ما عدا نادرا ما تلاقي فودافون والساعة الاضافية بتخلص معايا علي شخص واحد بيني وبينة شغل بتصل بيه علطول وللاسف هوه موبينيل وبخلص الساعه علية هوة بس واقنعتة يجيب خط اتصالات فعلا جاب خط اتصالات وحطة في عده تانية قديمة معاه وبيسيبة علي المكتب ويطلع شغل وانا ارن لما ازهق اتصل بيه علي موبينيل برضة قولولي اعمل ايه معاه