العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 30-01-2012, 01:51 AM
الصورة الرمزية sycho
sycho sycho غير متواجد حالياً

sycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura about
افتراضي رد: هل الالنترا 2012 بتحك فى المطبات العالية والواطية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mando_car مشاهدة المشاركة

استاذ مامو
الخليجي اشد من التوكيل . وياريت تعرفني تحفظك في اية بالظبط ؟
وفرق السعر كبير انت بتكلم في فئة بـ 147000 دية موجودة فالخليجي ب 135000
مصر الضمان بينزلها ازبل حاجة .
العربية دية فيها كاميرا خلفية + دي في دي تاتش - جي بي اس .
التوكيل مفهوش اي حاجة من الكلام دة .!
الخليجي نازل بجميع الألوان وطبعا اهمهم اللون الملكي الابيض .
التوكيل فية جميع الالوان ما عادا اللون الابيض !!
.
لو بتلكم عن التوفير للاخ ألي كاتب الموضوع الافضل تنصحو بالخليجي .
تقفيل وعزم وامكانيات وسعر ممتاز جدا جدا .
وانا لسا سائل علي النترا خليجي .
جنوط - فتحة سقف - شاشة تاتش - كاميرا خلفية - اية بي اس فرامل - اير باج للسائق . بـ 135 ( سمير ريان ) .
والله والله في سمير ريان حاطط الخليجي ووراها التوكيل . والله تحس فعلا بفرق كبيير سواء من الشكل الخارجي وطبعا الداخلي وهم فالخليجي . والخامات . وسمير ريان مش بياخد فلوس علي الفرجة ^^ روحو واتفرجو وشوفو
.

بالنسبا لصاحب الموضوع . ابعد عن اير باج تاني ( جمب السواق ) في الكوري .. لو عايز سيفتي وامان فكر في ياباني او ألماني لكن الكوري القصة دية ابعد عنها . واسئل مجرب .
الف شكر ياحبى على الاهتمام انا اصلا عاوز اجيبها خليجى مش عاوز التوكيل لائن التوكيل ملهوش اى لازمة عشان كدا حبيت اعرف التحفظ لية على الخليجى وانا واحد كنت برة مصر فى دول الخليج وفرق جامد جدا بين التوكيل والخليجى دة موضوع ودة موضوع تانى خالص فى كل حاجة ودة عن تجربة لما كنت برة كونت بركب عربيات وهم حتى لو كانت فئة صغيرة ولما نزلت هنا دفعت مبلغ كبير جدا وفى الاخر ركبت اكسنت كنت بركب بيهم مرسيدس برة ما علينا المهم مجبش اير باج جمب السواق تانية لية بقى ؟؟؟ ياريت استفيد من خبرة حضرتك وجزاكم الله كل خير والف الف الف شكر لحضرتك على الاهتمام جزاكم الله كل خير

قديم 30-01-2012, 02:25 AM
الصورة الرمزية MOTOR HEAD
MOTOR HEAD MOTOR HEAD غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد يوسف
التخصص العملى: فى كليه هندسه
هواياتي: العربيات طبعا

MOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really nice

و هانت عليك يامعلم تبيع النيو اكسنت

[SPEED NEVER KILLS

اللهم صلى على سيدنا محمد
قديم 30-01-2012, 03:25 AM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

خليك فى الخليجى يا باشا أحسن و سيبك من جشع الوكيل و الأسعار الوهمية و أنا عن نفسى لما جبت عربيتى الكورولا الخليجى 2009 مندمتش اطلاقا و بالنسبة لموضوع المطبات فيه مطبات بحك فيها و فيه مطبات لأ على حسب العقلية المعملية الفزة اللى عملت المطب و بعد كدا ريحت نفسى و ركبت علاية و من ساعتها العربية ملمستش ولا مطب .
قديم 30-01-2012, 04:22 AM
الصورة الرمزية sycho

sycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOTOR HEAD مشاهدة المشاركة

و هانت عليك يامعلم تبيع النيو اكسنت
معلش بقى اصلى كنت مسافر الكويت وحشتينى يا حبى انا فكرك مش نسيك بس الواحد ينكرش ان هية كانت افضل عربية فى الفئة السعرية بجد يترفعلها القبعة

قديم 30-01-2012, 05:23 AM
الصورة الرمزية sycho

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla مشاهدة المشاركة

خليك فى الخليجى يا باشا أحسن و سيبك من جشع الوكيل و الأسعار الوهمية و أنا عن نفسى لما جبت عربيتى الكورولا الخليجى 2009 مندمتش اطلاقا و بالنسبة لموضوع المطبات فيه مطبات بحك فيها و فيه مطبات لأ على حسب العقلية المعملية الفزة اللى عملت المطب و بعد كدا ريحت نفسى و ركبت علاية و من ساعتها العربية ملمستش ولا مطب .
الف شكر لحضرتك ولاهتمامك انا اصلا بحب العربيات الخليجى اكتر من الوكيل لائن مفيش اصلا مقارنة بينهم لا فى السعر ولا التقفيل ولا الكماليات احب اعرف حضرتك اشتريت من معرض اية لو سمحت ؟