العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4 (اهم الموضوعات)

قديم 29-12-2012, 09:39 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ولا عزاء للاكسنت RB ( اكسنت RB بتتفول 80 ) حررااااااااااام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

بعد ما كنت هكتب تعليق علي الموضوع
فوجئت بحاجه غريبه ان صاحب الموضوع هو اللي طالب التعليق علي الموضوع
وبعد كده يشكر ناس معينه وناس لأ
علما بان الاعضاء اللي متشكروش تعليقاتهم عاديه ومفيهاش حاجه تضايق صاحب الموضوع
ليه بقي
طيب ليه حضرتك ظنيت فيا الظن دا طيب ده حتى التمس لاخيك سبعين عذر فان لم تجد قل لعل له عذرا لم ادركه

غير كدا والله انا مش قصدى خالص اللى حصل انا جيت بقراء التعليقات دلوقت وجدت حضرتك كاتب كدا رجعت اشوف لقيت فعلا ان فيه ثلاثة اعضاء لم ارد اشكرهم فعلا وغير كدا انا مشكرهمش لييه انا مفيش بينى وبينهم غير كل ود واحترام وحتى لو ضايقونى فواجب على شكرهم على التعليق

ورحم الله الامام الشافعى حينما قال : " مَن نَصَحَنِي لوَحدِي فَقَد نَصَحَنِي , وَ مَن نَصَحَنِي أمَامَ النّاسِ فقَد فَضَحَنِي "

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 30-12-2012, 07:00 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

طيب ليه حضرتك ظنيت فيا الظن دا طيب ده حتى التمس لاخيك سبعين عذر فان لم تجد قل لعل له عذرا لم ادركه

غير كدا والله انا مش قصدى خالص اللى حصل انا جيت بقراء التعليقات دلوقت وجدت حضرتك كاتب كدا رجعت اشوف لقيت فعلا ان فيه ثلاثة اعضاء لم ارد اشكرهم فعلا وغير كدا انا مشكرهمش لييه انا مفيش بينى وبينهم غير كل ود واحترام وحتى لو ضايقونى فواجب على شكرهم على التعليق

ورحم الله الامام الشافعى حينما قال : " مَن نَصَحَنِي لوَحدِي فَقَد نَصَحَنِي , وَ مَن نَصَحَنِي أمَامَ النّاسِ فقَد فَضَحَنِي "
متزعلش ياسيد انا مش قصدي بس حبيت انبهك مش اكتر بس والله مجاش في بالي خالص اني ابعتلك علي الخاص
قديم 30-12-2012, 08:11 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

متزعلش ياسيد انا مش قصدي بس حبيت انبهك مش اكتر بس والله مجاش في بالي خالص اني ابعتلك علي الخاص
ولا يهمك ومفيش حاجه حصلت ان شاء الله

وحضرتك اللى متزعلش منى وكلنا خطائون

واتمنى من استاذ تونسى مشرف قسم الهيونداى مسح كل المشاركات اللى كان فيها المشكله حتى لا نجد ما يذكرنا باى شىء وحش و فى الاول وفى الاخر احنا اخوات فى الله كلنا
وتحياتى للجميع
ولحضرتك استاذ تامر

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 30-12-2012, 09:06 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

ربنا يديم المعروف والكلمة الطيبة بينا دايماً يا رب

بالنسبة لموضوع البنزين ده فعلاً بنشوفه كتير وعلى حد فهمى فيه ناس متعرفش ولا تفرق معاها فى العربيات غير دواسة البنزين والدريكسيون طالما بيدوس العربيه تمشى ويحود العربيه تحود يبقى تمام السحب و(الصفع) او التسقيف واداء العربيه عامة وحاجة المحرك والات الجر مش فى دماغهم خالص

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 31-12-2012, 01:29 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

فعلا يابو نورا في ناس طالما العربيه بتتحرك قدامها يبقي العربيه زي الفل

كان راكب معايا واحد صحبي قبل كده ال 127 وكان فيها مشكله في الكهربا بتنتش بطريقه مقرفه لدرجة اني لما بدوس بنزين تعد تقطع جامد ومتسحبش
فبقوله معلش مش حقدر اوصلك لان العربيه عطلانه
يقولي عطلانه فين مهي ماشيه اهيه وهي عماله تقطع اكني ماشي علي طريق مكسر وده ولا هنا
ومش مقتنع تماما انها عطلانه وقالي طالمه ماشيه يبقي مفهاش حاجه كنت عايز ارميه منها :D

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي