العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 11-07-2011, 04:49 PM
shopraket shopraket غير متواجد حالياً

shopraket is on a distinguished road
افتراضي حاجه غريبه فى الالنترا الجديده

طبعا انا عايز اجيب النترا جديده و شفت كام عربيه الوانهم تعل من اللى لم يتم بيعهم وكل تاجر عايز يحليها ويسك الزبون ومغلى تمنها علشان تسليم فورى المهم
الكاسيت ليه فتحتين ي اس بى وواحده ثايه AUX
المشكله ان فيه عربيات عمليين الاثنيين دول جنب الكاسيت فى الوش
وعربيات ثانيه الفتحتيين دول تحت جنب الولاعه فوق الفتيس وطبعا انا شايف ان المكان ده احسن
انا نفسى افهم هو لازم الافتكاسات بتاعت غبور طالما انك بتركب دا فى مصر فخليها كلها زى بعضها مش تحطها فى الوش الواحد يحك الفلاشه تبقى زى الخازوق
انا لاحظت الموضوع ده قولت اقولكم عليه
وشكرا
قديم 11-07-2011, 05:24 PM
احمد باشا احمد باشا غير متواجد حالياً

احمد باشا has a spectacular aura aboutاحمد باشا has a spectacular aura about
افتراضي رد: حاجه غريبه فى الالنترا الجديده

لكاسيت ليه فتحتين ي اس بى وواحده ثايه AUX
المشكله ان فيه عربيات عمليين الاثنيين دول جنب الكاسيت فى الوش
وعربيات ثانيه الفتحتيين دول تحت جنب الولاعه فوق الفتيس وطبعا انا شايف ان المكان ده احسن
العربيات المصري (غبور) فتحات ال يو اس بي و ال AUX موجوده في الكاسيت
العربيات الخليجي موجوده تحت جنب الولاعه و انا معاك فعلا ان مكانها تحت افضل 100 مره بس غبور بقا هنعمله ايه

انا نفسى افهم هو لازم الافتكاسات بتاعت غبور طالما انك بتركب دا فى مصر فخليها كلها زى بعضها مش تحطها فى الوش الواحد يحك الفلاشه تبقى زى الخازوق
العربيات الي اتسلمت لغايه دلوقتي في غبور الكاسيت و الانذار بتوع كوريا مش متركبين في مصر (انا بتكلم علي الالنترا الشكل الجديد) وعندي معلومات ان موديل السنه دي كلها هيبقا كده ومن اول السنه الجديده غبور هو الي هيركبهم في مصر
قديم 11-07-2011, 08:54 PM
shopraket shopraket غير متواجد حالياً

shopraket is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد باشا مشاهدة المشاركة

العربيات المصري (غبور) فتحات ال يو اس بي و ال AUX موجوده في الكاسيت
العربيات الخليجي موجوده تحت جنب الولاعه و انا معاك فعلا ان مكانها تحت افضل 100 مره بس غبور بقا هنعمله ايه

العربيات الي اتسلمت لغايه دلوقتي في غبور الكاسيت و الانذار بتوع كوريا مش متركبين في مصر (انا بتكلم علي الالنترا الشكل الجديد) وعندي معلومات ان موديل السنه دي كلها هيبقا كده ومن اول السنه الجديده غبور هو الي هيركبهم في مصر
شكرا يا باشا بس اللى اعرفه انه بيركب الكاسيت هنا حتى فى العربيه الجديده وكمان كافه الكماليات اللى ممكن تركب
ولو كان التركيب بره كان زمانه واحد ومتغيرش الا ازا كان مضبط الكوريين باسعار اقل علشان مصر درجه عاشره ويكسب هو اضعاف مضاعفه
قديم 11-07-2011, 08:58 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

لازم يفتى فى كل حاجه وياريت للاحسن
الف الف الف مبروك مقدما وفى انتظار التقرير

حبيبت قلبى سبيدر