العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 24-05-2011, 03:19 PM
بحر الحياه بحر الحياه غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

بحر الحياه will become famous soon enoughبحر الحياه will become famous soon enough
افتراضي احقاقا للحق .. وعشان كل واحد ياخد حقه ..انا لى تجربه جيده مع غبووور

الاخوه الافاضل .. شاهدت الكثير من الناس هنا فى هذا المنتدى وفى منتديات اخرى يهاجمون غبور لسوء المعامله من قبل موظفيه وانخفاض كفاءة الفنيين ..وانا لى تجربه مع غبور جيده سوف اسردها لكم حالا ولكن قبل ان اسردها ارجوا من الناس اللى كانت بتهاجم غبور الا يعتبروا ذلك هجوم عليهم او يعتبرونى انى بغلطهم ولكن للامانه رأيت انه من الواجب على ان نقول ما له وما عليه وهذه هى تجربتى مع غبور باختصار

اشتريت من ثلاثة اشهر فيرنا مانوال فول اوبشن موديل 2011 زيرو
لاحظت انفى صوت زنه او ونه مع الغيار الاول فقط تختفى مع باقى الغيارات
انتظرت لما رحت صيانة الالف سالتهم عليها قالولى هنشوفها وبعدين لما خلصوا لاقتها زى ما هى فسالت قالولى دى زنه عاديه هتروح مع الوقت
مقتنعتش وسالت ميكانيكى مخضرم جدا كان بيصلحلى العربيه القديمه وسمعته الصوت قالى ده فتيس خشن وفيه مشاكل
حجزت صيانه ولما رحت طلبت اقابل مدير الصيانه شخصيا
طلع معايا الراجل وجرب العربيه .. وبعدين بكل ادب واحترام وشياكه قالى العربيه دى هيتغيرلها فتيس
وقالى سعتك هتسيبلنا رقم تليفونك وهنبعت نجيب فتيس من كوريا لاننا معندناش دلوقتى
بصراحه انا قلت بيشتغلنى وبعد ما امشى هيقولى معرفكش
انتظرت
بعد تلات اسابيع بالظبط اول امبارح لاقيت حد بيكلمنى بيقولى اتفضل تعالى تغير لك الفتيس بكل ادب واحترام وشياكه مكنتش مصدقها
رحت لاقيتهم حاجزين فتيس فعلا باسمى والمهندس استقبلنى بكل شياكه بدون ولا كلمه وخد منى العربيه ودخلها الورشه وطلعت اخر اليوم بالفتيس الجديد فتيس ميه ميه وكل الاصوات اللى كانت بتصدر من التفيس راحت مش موجوده فيه .. شكرتهم جدا جدا جدا ومشيت بس كنت مستغرب وبقول نفسى ما الناس محترمين اهوم اومال ليه فى ناس بتشتكى منهم

هذه تجربتى بكل امانه مع غبوور عشان كل واحد ياخد حقه

وشكر ا
قديم 24-05-2011, 03:20 PM

بحر الحياه will become famous soon enoughبحر الحياه will become famous soon enough
افتراضي احقاقا للحق .. وعشان كل واحد ياخد حقه ..انا لى تجربه جيده مع غبووور

الاخوه الافاضل .. شاهدت الكثير من الناس هنا فى هذا المنتدى وفى منتديات اخرى يهاجمون غبور لسوء المعامله من قبل موظفيه وانخفاض كفاءة الفنيين ..وانا لى تجربه مع غبور جيده سوف اسردها لكم حالا ولكن قبل ان اسردها ارجوا من الناس اللى كانت بتهاجم غبور الا يعتبروا ذلك هجوم عليهم او يعتبرونى انى بغلطهم ولكن للامانه رأيت انه من الواجب على ان نقول ما له وما عليه وهذه هى تجربتى مع غبور باختصار

اشتريت من ثلاثة اشهر فيرنا مانوال فول اوبشن موديل 2011 زيرو
لاحظت انفى صوت زنه او ونه مع الغيار الاول فقط تختفى مع باقى الغيارات
انتظرت لما رحت صيانة الالف سالتهم عليها قالولى هنشوفها وبعدين لما خلصوا لاقتها زى ما هى فسالت قالولى دى زنه عاديه هتروح مع الوقت
مقتنعتش وسالت ميكانيكى مخضرم جدا كان بيصلحلى العربيه القديمه وسمعته الصوت قالى ده فتيس خشن وفيه مشاكل
حجزت صيانه ولما رحت طلبت اقابل مدير الصيانه شخصيا
طلع معايا الراجل وجرب العربيه .. وبعدين بكل ادب واحترام وشياكه قالى العربيه دى هيتغيرلها فتيس
وقالى سعتك هتسيبلنا رقم تليفونك وهنبعت نجيب فتيس من كوريا لاننا معندناش دلوقتى
بصراحه انا قلت بيشتغلنى وبعد ما امشى هيقولى معرفكش
انتظرت
بعد تلات اسابيع بالظبط اول امبارح لاقيت حد بيكلمنى بيقولى اتفضل تعالى تغير لك الفتيس بكل ادب واحترام وشياكه مكنتش مصدقها
رحت لاقيتهم حاجزين فتيس فعلا باسمى والمهندس استقبلنى بكل شياكه بدون ولا كلمه وخد منى العربيه ودخلها الورشه وطلعت اخر اليوم بالفتيس الجديد فتيس ميه ميه وكل الاصوات اللى كانت بتصدر من التفيس راحت مش موجوده فيه .. شكرتهم جدا جدا جدا ومشيت بس كنت مستغرب وبقول نفسى ما الناس محترمين اهوم اومال ليه فى ناس بتشتكى منهم

هذه تجربتى بكل امانه مع غبوور عشان كل واحد ياخد حقه

وشكر ا
قديم 24-05-2011, 03:45 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: احقاقا للحق .. وعشان كل واحد ياخد حقه ..انا لى تجربه جيده مع غبووور

الف مبروك يا غالي وتقريبا انتا حظك حلو معاهم وربنا يديك خيرها ويفكيك شرها
قديم 25-05-2011, 12:35 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

اتمني الدكتور قناوي يشوف المشاركه دي

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 28-05-2011, 04:22 AM

يا جماعه انا باعلانها الان انا مش داخل الموقع ده تانى ويا ريت ادارة الموقع تلغى حسابى منه عارفين ليه
52 مشاهده ومفيش تعليق واحد مش عارف ليه الناس فى الموقع ده بتكتفى بالمشاهده بس مع ان لو الناس علقت وتبادلنا الاراء هنستفيد جدا
انا نشرت نفس الموضوع ده فى موقع تانى فى نفس اللحظه اللى نشرته فيها هنا ولحد دلوقتى فيه 17 تعليق حقيقى الموقع ده فيه حاجه غلط لان ده مش اول مره يحصل معايا
السلام عليكم