العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 24-07-2009, 03:12 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحقوونى!!

رقم تليفونى اهو 0121425929

بس 78000 فقط دى صعبه قوى اذا كان انت بتقول ان الوكيل نفسه غلاها

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 25-07-2009, 11:48 AM
الصورة الرمزية amhmk1511
amhmk1511 amhmk1511 غير متواجد حالياً
من انا؟: Dr.Ahmed Mahmoud
التخصص العملى: General surgeon
هواياتي: Medicine,Surgery,music,chat,cars

amhmk1511 will become famous soon enoughamhmk1511 will become famous soon enough

من 3 اسابيع كان فى واحد لسة جايب نيواكسنت سماوى من نفس المعرض بتاعى اللى جبت منه الفيرنا واللون فى اعتقادى لسة موجود عندهم وهما شركة محترمة ( فيصل - مدينة نصر - مصر الجديدة )
منعا لشبهة عمل دعاية رجاء الاتصال بى او على الخاص بتاعى
0101328663 د.احمد

قديم 25-07-2009, 12:29 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

كلام غريب جدا ...
اي معرض عربيات او موزع معتمد لغبور حضرتك تلاقي عنده العربيه تدفعي عربون اي مبلغ تحجزي بيه العربيه لحد ما تجهزي الفلوس يكونو هما جهزو جواب المرور ... و الطبيعي ان جواب المرور هو اللي ممكن يتأخر ... مش العكس !!!

انا جبت الماتريكس 2007 من موزع معتمد لغبور ( الهيثم ) في 6 اكتوبر ... شفت العربيه عندهم باللون اللي انا عايزه .. دفعت الف جنيه عربون بإيصال .. و تاني يوم رحت استلمت العربيه و جواب المرور بإسمي ...
واللي خلاني استنى لتاني يوم ان فرعهم الرئيسي في مدينه نصر و ورق العربيه كان هناك .. يدوبك كتبوا اسمي و ختموا جواب المرور وبعتوه اكتوبر و تاني يوم دفعت الفلوس و استلمت العربيه ... ولو كان بدري شويه كان ممكن يخلص الموضوع في نفس اليوم

حضرتك اتفرجي عليها عند اي موزع .. و اللون اللي تلاقيه اعملي كده بالظبط .. اهم حاجه تتأكدي ان جواب المرور موجود و تاخدي ايصال بالعربون
ودي نمر تليفون وعنوان الهيثم لو حبيتي تسألي عن العربيه و اللون موجودين عنده
مدينه نصر :- 90 مصطفى النحاس - 2755382 - 6708011
6 أكتوبر :- المحور المركزي - فراج سنتر ( بعد مسجد الحصري و قبل التوحيد و النور ) 8369991 .. و ممكن بدل اخر رقم 2 او 3

حضرتك بدل ما تلفي و تدوري إسأل بالتليفون عنده الاول ... ولو العربيه موجوده في فرع بعيد عنك ممكن يجيبهالك الفرع الاقرب ليكي ...
ولو مش عنده إسألي بالتليفون عند الموزعين المعتمدين لهيونداي ... وبالمره تتأكدي من السعر
واهم حاجه الكتالوج و الضمان .. و مبروك مقدما

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 28-07-2009, 12:26 AM
mariamjacob mariamjacob غير متواجد حالياً

mariamjacob will become famous soon enough

اهلا!
اخيرا اشتريتها!! من كتر الزهق نزلت اشتريتها فى ربع ساعة!
المهم انى نحتاجة نصية من حيث تامين الهيونداى وعاوزة نصيحة مجرب باسرع ما يمكن من فضلكوا
انا عاوزة تامين نضيف من غير بهدلة واصلاح بالوكيل او مركز نضيف زى مودرن موتورز واهم شىء يكون الحساب مباشر بين المركز/التوكيل وشركة التامين يعنى نا اطلعش انا اجرى ورا شركة التامين علشان فلوسى
شكرا
قديم 28-07-2009, 03:06 AM
الصورة الرمزية ssalem
ssalem ssalem غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: Sales Manager
هواياتي: Playstation, football &TV

ssalem has a spectacular aura aboutssalem has a spectacular aura aboutssalem has a spectacular aura about

مبروك وربنا يديكي خيرها ويكفيكي شرها
انا برضه باسال نفس السؤال بخصوص التامين المحترم لاني خلال ايام انشاء الله هاستلم الماتريكس 2010 ودي
(شقى عمري) علشان كده محتاج نصيحة بشركة تامين محترمة منها لمركز الخدمة
ياريت اهل الخبرة يفيدونا
وبخصوص ان ابونورا جايب لنا خصومات ومعاملة زي الفل من مركز خدمة ابوغالي يا ترى انا اقدر اخلي صيانتي من اول الاف وطول فترة الضمان عندهم (انا شاري من غبور مباشرة) وايه شركة التامين اللي متوافقة ومظبطة مع ابوغالي
ارجو النصيحة من اهل الخبرة
وجزاكم الله خيرا

Sameh Mohamed