العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 02-06-2010, 09:36 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مصر موتورز على التليفزيون المصري

الف مبروك وفي سعادة دائما
قديم 02-06-2010, 09:40 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute

و طبعا انا كنت راشق مع بايو كالعاده زى اى مصيبه بنعملها احنا الأتنين بس انا للأسف بعد ما قعدت فى الأستوديو ساعتين علشان يجهزوا الحلقه كنت زهقت و تعبت و للأسف مشيت بس طبعا بايو عمل مصايب فى الكواليس كعاده بايو فى اى مكان و كفايه انى اقول ان بايو هو الشخص الأول و الأخير اللى مشى ( بالأندر وير ) فى ماسبيرو و فى دهاليزه و طرقاته لدرجه ان الناس قالوا ده مجتون و نبعد عنه احسن هههههههههههههه ....... على فكره الكلام ده بجد و الله هههههههههه
و زنوا عليه شويه و هو يحكى البلاوى السوده اللى حصلت فى ماسبيرو ههههه
معلش يا بايو انت عارفنى مابعرفش اسكت هههههههههههه

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 02-06-2010, 09:58 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

الف مبروك
ربنا يخلهملك ويحفظهملك
ربنا يخليك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

بالتوفيق دايما ياستاذ هانى مبروووووووووووووووووووك
ألف شكرا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tareksakr مشاهدة المشاركة

الف مبروك وفي سعادة دائما
ألف شكرا
قديم 02-06-2010, 10:02 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

و طبعا انا كنت راشق مع بايو كالعاده زى اى مصيبه بنعملها احنا الأتنين بس انا للأسف بعد ما قعدت فى الأستوديو ساعتين علشان يجهزوا الحلقه كنت زهقت و تعبت و للأسف مشيت بس طبعا بايو عمل مصايب فى الكواليس كعاده بايو فى اى مكان و كفايه انى اقول ان بايو هو الشخص الأول و الأخير اللى مشى ( بالأندر وير ) فى ماسبيرو و فى دهاليزه و طرقاته لدرجه ان الناس قالوا ده مجتون و نبعد عنه احسن هههههههههههههه ....... على فكره الكلام ده بجد و الله هههههههههه
و زنوا عليه شويه و هو يحكى البلاوى السوده اللى حصلت فى ماسبيرو ههههه
معلش يا بايو انت عارفنى مابعرفش اسكت هههههههههههه

يا جدع أنت بطل فضايح بقى حرام عليك وبعدين دا أنا كنت من غير إللي أنت قولت عليه ده حتى دول بعيد عنك اخدوا مني كل حاجه وسابوني كما ولدتني امي
بس ربنا ستر وقطعت الستارة وخرجت لاففها عليا ههههههههههههههههههه بس لاقيتها كبيره قوي وعامله زي فستان العروسه فسبتها وربنا كرمني بفوطه صغنونه كده يادوب تقضي الغرض وخرجت وفرجت عليهم أمة لا إلاه إلا الله وجميع الأمم المجاوره

التعديل الأخير تم بواسطة Payoo ; 02-06-2010 الساعة 10:13 PM
قديم 02-06-2010, 11:53 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

هههههههههههه بس كانت حلقة جامدة اوى وعجبتنى اوى اول مسابقة اللى فيها زحلقهptmnlo123per112 ربنا يخليك باسل ويباركلك فيه ...

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..