العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 10-06-2011, 08:03 PM
walid831 walid831 غير متواجد حالياً

walid831 will become famous soon enough
افتراضي رد: بى ام دبليو 2002 ولا كيا سيراتو 2011

أخي الفاضل ربنا يكرمك بـ bmw وتكون الحالة نظيفة جدا ، وأفحص في التوكيل عشان اللعب ألي بيتعمل ، بصراحة الألماني ركوبه محترمه ، والكلام ده عن تجربة أنا ركبت من الفيات 500 موديل السبعينات إلي الكوري والياباني إلي الألماني وبصراحة الألماني كلام تاني خالص ، ممكن البعض يقول أنها عدي عليها عشر سنين حقول لك أركب السيارة وحس أنت راكب أيه ، فعلا هي من عشر سنين بس العربيات دي مسابقة الأخري بعشرين سنة , ربنا يوفقك للصواب ويبارك لك فيها
قديم 10-06-2011, 09:15 PM
Mr.NoLoVe Mr.NoLoVe غير متواجد حالياً

Mr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the rough

يا جدعان انا كان مع واحد صحبى بى ام الفئه الخامسه موديل 99

اقسم بالله ما شوفت فخامه فى عربيه زى فخامه العربيه دى انا ركبت رينو فلوانس 2011 وما ادراك ما الرينو فى الفخامه لكن ما تجيش اى حاجه فى البى ام بجد

انا سوقتها وجبت بيها 220 بجد وكأنى كنت ماشى على 100 بجد ثبات واتزان لا يعلى عليه وفخامه داخليه وخارجيه وكان الناس كلها بتتفرج عليا وبتقول عيل صغير سايق بى ام ( انا عندى 18 سنه )

بجد بى ام احسن من الف سيراتو احنا اساسا ظلمنا البى ام لما قولنا نحطها جنب السيراتو مع احترامى للسيراتو

بس لازم تكون البى ام حالتها نضيفه علشان ما تصرفش عليها كتير واتوكل على الله وهات البى ام
قديم 13-06-2011, 05:52 AM
الصورة الرمزية كار كير فورميلا1
كار كير فورميلا1 كار كير فورميلا1 غير متواجد حالياً
من انا؟: مركز كار كير فورميلا1
التخصص العملى: كار كبر
هواياتي: سيارات بي ام

كار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of lightكار كير فورميلا1 is a glorious beacon of light

في حد يقارن بي ام للسيراتو
هات سيفك احسن جديده ورياضيه
قديم 13-06-2011, 06:17 AM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future

معلش مقارنه ظالمه عشان انت بتقارن عربيه بكنبه
مع فائق احترامي لملاك السيراتو و علي فكره
كان معايا BMW الفئه التالته موديل 90 و معايا سيراتو
السيراتو جنبيها كنبه بصراحه و ال BMW تتفوق بجداره
بس لو تقدر تصرف و تحط بنزين 95 و الجو الجامد ده

تابع اخبار مصر و العالم لحظه بلحظه
www.egynews.info
قديم 17-08-2011, 02:47 AM
مانشستر مانشستر غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس حفر

مانشستر will become famous soon enoughمانشستر will become famous soon enough

والله انا زيك بالظبط بس الفرق انى معايا160الف وادامى 318اى فابريكه بره وجوه وارد المانيا بيز لاين الى فيها تليفون حاجه مش محتاجه مصاريف بس محتار هى ولا اى حاجه جديده