العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 18-04-2010, 02:05 PM
Hoooba90 Hoooba90 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية صيدلة
هواياتي: DJ/Producer

Hoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to behold
افتراضي رد: تعمل إيه لو راكن عربيتك و رجعت لقيت الباب عايز باب ؟؟!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ربنا يكون في وعونك واخوك بردك قبل كدا روحت البيت لاقيت واحد ضرابلي 3 فرد كاوتش عندي بمطوه وسبلي واحدة امشي نفسي بيها قولي انتا هتعمل ايه نفسي ومنا عيني اقفش واحد من اللي مبيفهموش دول واللي بيحبوا ياذو الناس هتطلع عليه القديم والجديد
ههههههههه فاكرتنى بواحد صاحبى كل يوم بيلاقى حد منيمله فرده من الأربعة ههههههههه

إرفع رأسك يا مصرى .... إحنا إللى حررنا بلدنا بأيدينا

My Fan Page ,Check and Share:
http://www.facebook.com/pages/E-kOr/289918907310?ref=ts

قديم 18-04-2010, 02:10 PM

Hoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to beholdHoooba90 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mansoub504 مشاهدة المشاركة

يا هوبا ربنا يعوض عليك
وعلي فكره الحاجات دي طبيعية انا كان عندي عيل معرفوش مزاج عنده يعملي خطين بمسمار علي جنبين العربية
ولما اعملها يرجع يعملهملي
ريحت دماغي وسبت الخطين اللي هو عامله قولت هو ادري مني بمصلحة العربية
ههههههههههههههههههههههههه والله هقع ع الأرض من الضحك .... ألف شكر يا باشااااااااااااااااااااا

قديم 18-04-2010, 02:18 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart911 مشاهدة المشاركة

ربنا يعوض عليك
حسبى الله ونعم الوكيل فى الاغبيه والغشمه
آآمين يا رب .... شكراً يا باشا ...

قديم 18-04-2010, 02:22 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vito.vito مشاهدة المشاركة

انت مفيش قدامك غير حل واحد........انك تجيب باب جديد ههههههههه !!! طبعا ولا تزعل نفسك ربنا يعوض عليك ويسترها بعد كده ان شاء الله والله اكتر السيارات في القاهره مش بتتخبط غير وهي واقفه الناس مستهتريين جداااا مش عارف ليه ومفيش عندهم صبر
الحمدلله على كل شىء ... ألف شكر على مشاركتك يا Vito

قديم 18-04-2010, 03:06 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

والله ياعمنا اناكنت الاول بزعل وبعدين كبرت دماغى قلت العربية تمشى مشوهة بدل م تتحسد و اخش بيها فى قطار والا حاجة ( عربيتى نيسان صنى 2008)
خد عندك علشان من شاف بلاوى غيره هانت عليه بلوته
مرة ركنت امام محل ونزلت اشترى حاجة وارجع غبت 10 دقايق بالظبط ومع انى راكن سليم والرصيف واسع يعنى مش سادد باب المحل ومع ذلك خرج صاحب المحل ومعاه كتر (cutter) اللى بيستخدموه فى قطع الورق والكرتون وب سن السلاح بتاعه رسم لعبة اكس او ( السيجة ب لغة العواجيز اللى زى حالاتى) على باب العربية شوهه ولما سالت عرفته فروحت له فقال ببرود بعد م انكر اولا قال علشان متركنش ادام باب رزق وتسده طبعا بيستهبل وبعد كلام سبته ومشيت
ثانيا / منطقتنا فيها لايقل عن 10 مدارس حوالين البيت وموضوع المسمار اللى بيجرحو بيه العربيه ده طبيعى عندنا
اللى يغيظ بقى ان بعض الجيران عنده عربيتين وتلاتة وممكن يديها لابنه الشاب الروش يمشى يهبل فى الشارع يخبط ده ويحك ده وهكذا وانا شخصيا شفت عيل سورى فى كلمة عيل لانه عندى 45 سنة وهو حوالى 20 (بغض النظر عن السن تصرفه يقول انه طفل)راجع بالليل تقريبا محشش مسطول متفهمش وماشى يتطوح بالعربية خبطنا كلنا واحنا واقفين اكتر من 15 عربية
ثالثا / دى نكتة بقى عندى 2 ستات جيرانى معندهومش فكرة عن السواقة ومعاهم عربيتين قديمتين واحدة رينو 12 اكصدام حديد ماشاء الله والتانية 128 وبرضه اكصدام حديد واجارك الله لو واحد ركن من اصحاب العربيات الحديثة وراهم او ادامهم ومهما ساب من مسافة بينه وبينهم لاززم يخبطوه واقربها امبارح نزلت لقيت عربيتى وكانت راكنة ورا الرينو الاكصدام بتاعى الامامى فيه حتة كبيرة متقشرة وعايزة معجونة ورش وشغلانة واحنا اتعودنا منهم على كده
ومن كام يوم كان فى تراب رهيب فى البلد وطبعا عندنا والبواب يغسل العربية وبعد ساعتين كانها متنضفتش من شهرين وانزل الاقى بقى اللى لاعب اكس او واللى كاتب للذكرى الخالدة واللى كاتب فلان + فلانة = اجمل حب ومكتوب حاجات كتير وللحق كنت بقعد اكتر من 10 دقايق الف حوالين العربية اقرا الحاجات دى ومرة واحد كتب لى نكتة هقولهالك علشان تضحك بيقول
مرة واحد بخيل زعلان اوى مراته بتساله زعلان ليه قال لها الصيدلية اللى جنبنا عاملة خصم كبير على الادوية ومحدش فينا عيااان
احيانا بحس ان عربيتى بقت مجلة او جريدة او اى حاجة تانية

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 18-04-2010 الساعة 03:22 PM