قديم 01-01-2013, 01:14 AM
الصورة الرمزية ميدو عمر ايمن
ميدو عمر ايمن ميدو عمر ايمن غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن انور عبد الحليم ((ابو ميدو وعمر ))
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL
هواياتي: التكنولوجيا - الكمبيوتر - السيارت

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذيرهام وعاجل جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

هسأل عليه وأشوف الدنيا فيها إيه

بس أعتقد إن كده هاضطر لإستخدام خط فودافون معاه

لأن ساعة مش هاتكفينى

وكمان هتلاقى الدقائق بعد إنتهاء الباقة غالية

شكرا على النصيحة والمرور

كلام سليم انا بعمل كدة معايا فودافون تاني بعد الدقايق ما تخلص اشحنة بعشرة جنية احيانا لان 90% من ارقامي اتصالات لانها قوية جدا عندنا فكل الارقام اتصالات ما عدا نادرا ما تلاقي فودافون والساعة الاضافية بتخلص معايا علي شخص واحد بيني وبينة شغل بتصل بيه علطول وللاسف هوه موبينيل وبخلص الساعه علية هوة بس واقنعتة يجيب خط اتصالات فعلا جاب خط اتصالات وحطة في عده تانية قديمة معاه وبيسيبة علي المكتب ويطلع شغل وانا ارن لما ازهق اتصل بيه علي موبينيل برضة قولولي اعمل ايه معاه