قديم 31-05-2012, 01:43 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقريرى الشامل عن عربيتى اوكتافيا a5 بالتفصيل ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

أشكر حضرتك على الرد طب أيه رأى حضرتك فى العربيات اللى بتيجى بموافقة أستيراد من ألمانيا يعنى بتبقى حالتها أيه وهل بيقبى فى مشاكل فى بيعها بعد كده ؟ أنا شوفت أعلأن لسكودا موديل 2000 أستيراد وصاحبها طالب فيها 64 ألف كاملة مانيوال فابريكة برة وجوة ياترى ده كتير ولأ قليل وهل كويس موديل 2000 ولأ مالوش لأزمة وبعد أذنك لو أنا حبيت أجيب أسكودا وحبيت أكشف عليها أروح فين ويجيب لى من الأخر فى العربية ويقول لى على كل اللى فيها وياترى يتكلف كام الكشف على السيارة جوة التوكيل وبرة , شاكر جداً لحضرتك
بالنسبه للسكودا اوكتافيا موديل 2000 سعرها كده كويس

الصراحه معرفش موديل 2000 كويس و لا لا

ممكن تدخل لقسم السكودا و هيفيدوك اكتر منى باذن الله

بس انا تعليقى ان الشكل بتاع التابلوه بتاعها مش قد كده

بالنسبه للكشف على السياره
احسن حاجه تروح التوكيل و هو هيعمل كل حاجه باذن الله

تكلفه الفحص مقدرش افيدك فى النقطه دى الصراحه

اى استفسار انا تحت امر سعادتك

تحياتى

:Bra vo: