قديم 06-01-2010, 09:08 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام جدا جدا جدا اجد

بجد انا متشكر اوى لاهتمامك بالموضوع وتشرفت بمعرفتك

شوف بقى اولا انا ينفع اجيب السونات الى هو شكل 2009 وسعرها هيكون كام دى حاجة

تانى حاجة الهواندا لو جت عندنا البلدا هتتدمر لانها واطية وشوارعنا وحشة جدا جدا جدا

ثانيا انا والدى معاة لانسر شارك مش انا كمان هجيب لانسر شارك

ثالثا انا مكرهش عربية فى حياتى زى التويوتا مع احترامى لعشاق تيوتا وكمان انا سمعت ان الموديل الجديد بتاعها نزل بعيب فى الفتيس

رابعا ياباشا انا عاوز اجيب عربية تكون كاملة من كلة مش عاوز افكر فى يوم من الايام انى احطلها حاجة يعنى اللانسر انا طلع عينى علشان اجيبها فامية كنت فاكر انها هتبقى بتاعتى بس للاسف ابويا طمع المهم يعنى عاوز اجيب عربية تكون على وضع بلادها وفيها كل حاجة سواء فامية زينون فتحة سقف فرش جلد بحيث انى مجيش فى يوم واعد العب فى العربية

خامسا انا بتهيألى كدة انا قفلت الدنيا فى بعض بس معلش خليكى معايا لما نشوف السوناتا دى اخرتها اية هى شدانى اوى بصراحة علشان حجمها الكبير ومكنتها 2000 سى سى

واسف لو طولت عليك

HaMaDa-ToUB@R

01000902024